Construirea celui mai scump WC public din Romania va costa 100.000 de euro
Data publicarii: 30-11-2007 | DiverseConsilierii locali ieseni au aprobat in sedinta de ieri construirea unui WC public care are toate sansele sa devina cel mai scump obiectiv de acest gen din Romania, noteaza Gardianul. Este vorba de un WC pentru care se aloca intr-o prima faza suma de 350.000 de lei. Obiectivul va fi amplasat in Parcul Copou, considerat cel mai frumos parc din capitala Moldovei, la cativa metri de celebrul tei al lui Eminescu, si va fi finalizat cel mai devreme in vara anului viitor.
Impotriva realizarii acestui obiectiv au votat unii consilieri PD si PNL, fara sanse insa, deoarece la Iasi, Consiliul local este net dominat de PSD. "Nu am votat impotriva proiectului in sine, deoarece este clar ca este nevoie de un WC public intr-un parc frumos al Iasului. Am votat impotriva costului acestui WC, deoarece cu banii acestia se poate construi o vila cu cateva camere.
Suma de 350.000 lei este doar ceea ce se va aloca la o prima strigare, deoarece sigur preturile vor creste si pana la urma WC-ul va costa cam jumatate de milion de lei noi, ceea ce este exorbitant", a declarat consilierul PD Daniel Oajdea, unul dintre opozantii proiectului. La randul sau, primarul Gheorghe Nichita, a declarat ca obiectivul merita banii, deoarece "nu este vorba de un WC oarecare", ci de un obiectiv dotat cu utilitati si aparatura moderna, un "adevarat WC de lux". Deocamdata, nu s-a precizat cat va costa un bilet de intrare, dar, tinand cont de faptul ca va fi "de lux", in mod sigur cetatenii vor prefera padurea din jur.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online