Construirea celui mai scump WC public din Romania va costa 100.000 de euro
Data publicarii: 30-11-2007 | DiverseConsilierii locali ieseni au aprobat in sedinta de ieri construirea unui WC public care are toate sansele sa devina cel mai scump obiectiv de acest gen din Romania, noteaza Gardianul. Este vorba de un WC pentru care se aloca intr-o prima faza suma de 350.000 de lei. Obiectivul va fi amplasat in Parcul Copou, considerat cel mai frumos parc din capitala Moldovei, la cativa metri de celebrul tei al lui Eminescu, si va fi finalizat cel mai devreme in vara anului viitor.
Impotriva realizarii acestui obiectiv au votat unii consilieri PD si PNL, fara sanse insa, deoarece la Iasi, Consiliul local este net dominat de PSD. "Nu am votat impotriva proiectului in sine, deoarece este clar ca este nevoie de un WC public intr-un parc frumos al Iasului. Am votat impotriva costului acestui WC, deoarece cu banii acestia se poate construi o vila cu cateva camere.
Suma de 350.000 lei este doar ceea ce se va aloca la o prima strigare, deoarece sigur preturile vor creste si pana la urma WC-ul va costa cam jumatate de milion de lei noi, ceea ce este exorbitant", a declarat consilierul PD Daniel Oajdea, unul dintre opozantii proiectului. La randul sau, primarul Gheorghe Nichita, a declarat ca obiectivul merita banii, deoarece "nu este vorba de un WC oarecare", ci de un obiectiv dotat cu utilitati si aparatura moderna, un "adevarat WC de lux". Deocamdata, nu s-a precizat cat va costa un bilet de intrare, dar, tinand cont de faptul ca va fi "de lux", in mod sigur cetatenii vor prefera padurea din jur.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate
- Radu Diaconu devine partener al EY România, în cadrul echipei de consultanță fiscală și juridică
- Studiu Deloitte: romanii considera ca schimbarile climatice sunt cauzate de activitatile umane si isi ajusteaza comportamentul de cumparare pentru a limita impactul negativ asupra mediului
- Opinie Deloitte: „Taxa Netflix”, un nou impozit in Romania
- Lidl ajunge la peste 12.000 de magazine in toate cele 31 de tari in care este prezent