BRD Finance IFN isi majoreaza capitalul social cu 50 milioane lei, pana la 108,2 milioane lei
Data publicarii: 12-02-2008 | Finante-BanciActionarii BRD Finace IFN SA au decis majorarea capitalului social cu 50 milioane lei (circa 13,69 milioane euro) pana la 108,2 milioane lei (29,62 milioane euro), prin majorarea valorii nominale a unei actiuni, potrivit hotararii AGA publicate luni in Monitorul Oficial.
BRD Finance IFN are in prezent un capital social de 58,2 milioane lei (15,93 milioane euro).
Valoarea nominala a unei actiuni se majoreaza cu 250 lei, de la 291 lei pana la 541 lei. Majorarea se face prin aportul in numerar in suma de 25,5 milioane lei din partea actionarului majoritar, Consumer Finance SA, si prin aportul in numerar in valoare de 24,5 milioane lei din partea celuilalt actionar, BRD - Groupe Societe Generale, se precizeaza in hotararea adunarii generale a actionarilor (AGA) din 14 ianuarie 2008.
In urma majorarii, BRD Finace IFN va avea un capital social de 108,2 milioane lei, divizat in 200.000 de actiuni nominative, cu o valoare nominala de 541 lei. Consumer Finance controleaza 51% din capitalul social, iar BRD - Groupe Societe Generale detine 49%.
BRD Finance este o companie mixta creata de BRD - Groupe Societe Generale impreuna cu Franfinance, filiala Societe Generale specializata in credite de consum.
BRD Finance activeaza pe piata romaneasca din luna aprilie 2004 si este prezenta in peste 3.000 de magazine si retele de retail din Romania. BRD Finance are parteneriate cu magazine precum Praktiker, Carrefour, Rombiz, Daniel, Diverta, Real si Boom TV.
BRD - Groupe Societe Generale, a doua banca de pe piata romaneasca dupa active si retea, are peste 2,3 milioane clienti si opereaza o retea de peste 750 de unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI