Danone a anuntat un profit net de 4,180 miliarde euro pentru anul 2007
Data publicarii: 14-02-2008 | InternationalProducatorul francez de alimente Danone a raportat joi ca a obtinut un profit net de 4,180 miliarde euro (6,09 miliarde dolari) in 2007, depasind cu mult performanta din anul precedent, cand a inregistrat un profit net de 1,353 miliarde euro, informeaza Reuters.
Grupul francez a precizat ca majorarea de aproape trei ori a profitului net se datoreaza in mare parte unui castig de capital de 3,1 miliarde euro, obtinut dupa vanzarea diviziei sale de biscuiti.
Vanzarile grupului au crescut cu 9,7% fata de anul precedent, la 12,776 miliarde euro.
Conform comunicatului emis de companie, profitul operational a crescut cu 13,4%, la 1,696 miliarde euro.
In calcularea vanzarilor, Danone a inclus doar sase luni de venituri provenite de la compania cu capital mixt din China, Wahaha, din cauza unei dispute cu partanerul local, si doar doua luni de activitati la divizia Numico.
Compania a prezentat trei versiuni diferite ale datelor contabile pentru a sublinia modificarile prin care au trecut registrele sale contabile.
Danone a precizat ca tintele pe termen mediu sunt atingerea unei rate anuale de crestere a vanzarilor de 8%-10% si o majorare mai accentuata a profitului operational.
Compania a obtinut in 2007 un nivel al castigurilor pe actiune de 2,47 euro, fata de 2,44 euro pe actiune in 2006.
Danone, producator al apei minerale Evian si a iaurturilor Actimel a declarat ca vanzarea diviziei sale de biscuiti catre Kraft Foods si achizitia producatorului olandez de alimente pentru copii Numico ii va asigura o crestere mai rapida si un grad sporit de profitabilitate in anii ce vor urma.
"Suntem increzatori in capacitatea companiei de accelera cresterea si a imbunatati profitabilitatea", a declarat presedintele si directorul executiv al Danone, Frank Riboud, intr-un comunicat.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI