Un metru patrat in apartamentele noi, mai ieftin decat in cele vechi
Data publicarii: 05-03-2008 | ImobiliarePreturile la apartamente noi variaza intre 1.000 si 3.300 de euro pentru un metru patrat construit, aproape la fel de scumpe ca cele din blocurile vechi, noteaza Gandul. Cele mai scumpe locatii sunt cele ultracentrale, in special in partea de Nord a Capitalei. Cartierele Primaverii, Kiseleff, Dorobanti, Cotroceni si Herastrau sunt cele mai scumpe cartiere bucurestene in ceea ce priveste pretul pe metru patrat intr-un apartament, nou sau vechi.
Preturile pe metru patrat util intr-un apartament vechi din zona Primaverii variaza intre 3.000 si 3.500 de euro, in timp ce la un apartament nou pretul este acelasi, insa pentru un metru patrat construit. "In toata lumea pozitionarea creste pretul unei proprietati. La noi, Kiseleff, Dorobanti si Primaverii sunt locatii de top, cu toate caracteristicile specifice: pozitie ultracentrala, proximitatea scolilor, a spitalelor si a zonei de promenada, accesul rapid la mijloacele de transport in comun.
Cererea este de asemenea un factor care creste pretul: toata lumea ar vrea sa stea in centru", a declarat Beatrice Dumitrascu, Manager of Project Accounts, in cadrul companiei imobiliare CB Richard Ellis Eurisko. In Dorobanti, pretul pe metru patrat la un apartament nou este mai mare cu 300 de euro decat intr-un apartament vechi, potrivit unui studiu al companiei de consultanta imobiliara Coldwell Banker Affiliates of Romania, care a inclus in pretul final si TVA. Cele mai mari preturi se inregistreaza in Cotroceni, unde un metru patrat construit intr-un apartament nou este de 3.600 de euro.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online