La un ''Alo'' distanta de contul curent
Data publicarii: 14-03-2008 | Finante-BanciUnele banci permit realizarea de transferuri bancare si plati prin efectuarea unui apel in call center, noteaza Evenimentul Zilei. Cateva institutii bancare de pe piata romaneasca ofera clientilor posibilitatea de a efectua transferuri printrun simplu telefon dat in call center. Inainte de a afla cati bani mai ai in cont sau de a transfera bani dintr-un cont in altul, trebuie sa te identifici furnizand operatorului de la call center date de securitate stabilite in momentul in care ai optat pentru acest serviciu.
Pentru a deveni utilizator, clientul trebuie sa semneze un contract cu banca, moment in care clientul primeste si parolele de securitate de care va avea nevoie pentru a primi informatii despre soldurile conturilor lui si pentru a efectua tranzactii prin telefon.
Printre bancile care ofera acest serviciu se numara BCR, BRD, Raiffeisen, UniCredit Tiriac, Piraeus, Millennium. De obicei, activarea serviciului nu presupune si achitarea unui abonament.
Servicii si facilitati
Toate bancile care ofera acest serviciu le permit celor care il activeaza sa afle telefonic cati bani mai au in cont si informatii referitoare la istoricul acestuia - ce sume au intrat si ce sume au fost transferate din cont.
Tipurile de transfer care pot fi efectuate difera insa de la o institutie de credit la alta. De exemplu, serviciul BRD permite numai transferul intre conturi deschise la aceasta banca. In schimb, clientii pot plati facturi la marii furnizori de utilitati. La Piraeus, clientii pot efectua transferuri intre conturile proprii, dar nu pot achita facturi. In schimb, la BCR, UniCredit Tiriac si Millennium pot fi facute transferuri in lei in conturile deschise la orice banca.
Comisioanele percepute la transferurile bancare efectuate prin telefon pot fi mai mici decat cele practicate la ghiseul bancii. De exemplu, la BCR comisioanele pentru tranzactiile efectuate prin telefon sunt la jumatate fata de cele practicate la ghiseu. In schimb, serviciul nu este disponibil momentan decat pentru clientii care au achizitionat un pachet de cont curent. Acesta aduce anumite facilitati, ca de exemplu la un numar de operatiuni efectuate intr-o luna banca nu percepe comision. Pachetul de cont curent il costa pe client 3,99 lei sau 6,99 lei pe luna, in functie de tipul pentru care opteaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online