La un ''Alo'' distanta de contul curent
Data publicarii: 14-03-2008 | Finante-BanciUnele banci permit realizarea de transferuri bancare si plati prin efectuarea unui apel in call center, noteaza Evenimentul Zilei. Cateva institutii bancare de pe piata romaneasca ofera clientilor posibilitatea de a efectua transferuri printrun simplu telefon dat in call center. Inainte de a afla cati bani mai ai in cont sau de a transfera bani dintr-un cont in altul, trebuie sa te identifici furnizand operatorului de la call center date de securitate stabilite in momentul in care ai optat pentru acest serviciu.
Pentru a deveni utilizator, clientul trebuie sa semneze un contract cu banca, moment in care clientul primeste si parolele de securitate de care va avea nevoie pentru a primi informatii despre soldurile conturilor lui si pentru a efectua tranzactii prin telefon.
Printre bancile care ofera acest serviciu se numara BCR, BRD, Raiffeisen, UniCredit Tiriac, Piraeus, Millennium. De obicei, activarea serviciului nu presupune si achitarea unui abonament.
Servicii si facilitati
Toate bancile care ofera acest serviciu le permit celor care il activeaza sa afle telefonic cati bani mai au in cont si informatii referitoare la istoricul acestuia - ce sume au intrat si ce sume au fost transferate din cont.
Tipurile de transfer care pot fi efectuate difera insa de la o institutie de credit la alta. De exemplu, serviciul BRD permite numai transferul intre conturi deschise la aceasta banca. In schimb, clientii pot plati facturi la marii furnizori de utilitati. La Piraeus, clientii pot efectua transferuri intre conturile proprii, dar nu pot achita facturi. In schimb, la BCR, UniCredit Tiriac si Millennium pot fi facute transferuri in lei in conturile deschise la orice banca.
Comisioanele percepute la transferurile bancare efectuate prin telefon pot fi mai mici decat cele practicate la ghiseul bancii. De exemplu, la BCR comisioanele pentru tranzactiile efectuate prin telefon sunt la jumatate fata de cele practicate la ghiseu. In schimb, serviciul nu este disponibil momentan decat pentru clientii care au achizitionat un pachet de cont curent. Acesta aduce anumite facilitati, ca de exemplu la un numar de operatiuni efectuate intr-o luna banca nu percepe comision. Pachetul de cont curent il costa pe client 3,99 lei sau 6,99 lei pe luna, in functie de tipul pentru care opteaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall