Metro Group a raportat vanzari totale de aproape doua miliarde euro in Romania in 2007
Data publicarii: 18-03-2008 | AfaceriGrupul german de retail Metro Group a inregistrat anul trecut in Romania, prin cele doua divizii Metro Cash & Carry si Real, vanzari totale de 1,957 miliarde euro, in crestere cu 29,5% comparativ cu 2006, au anuntat marti, reprezentantii companiei prezenti la conferinta anuala a Metro Group.
Astfel, Metro Cash & Carry Romania a inregistrat prin cele 23 de centre de distributie operate la noi in tara vanzari de 1,590 miliarde euro, mai mari cu 11,3% fata de anul 2006 cand a raportat vanzari de 1,429 miliarde euro.
De asemenea, Real Romania a inregistrat in 2007 vanzari de 367 milioane euro, in crestere cu 347,6% fata de anul precedent cand a avut vanzari de 82 milioane euro.
"Suntem foarte multumiti de rezultatele obtinute in Romania anul trecut si suntem increzatori ca ne vom intari pozitia pe piata in anul fiscal 2008. Romania inca ofera un potential rezonabil pentru vanzarile brandurilor noastre Metro Cash & Carry si Real", au declarat reprezentantii Metro Group.
In prezent Metro opereaza in Romania 37 de magazine din care 23 unitati Metro Cash & Carry si 14 unitati Real. Compania opereaza cu sase unitati mai mult decat in 2006, toate aceste magazine deschise anul trecut apartinand de altfel diviziei Real.
Metro Cash & Carry Romania nu a mai inaugurat in ultimii doi ani nici un magazin nou, ci s-a bazat doar pe modernizarea celor existente. Modernizarea magazinelor Metro presupune o gama variata si imbunatatita in raionul de produse proaspete; echipamente noi, conforme cu normele internationale de calitate, o noua linie de virtrine pentru produsele congelate si extinderea suprafetelor de vanzare pentru diferite raioane. In Romania, Metro Cash & Carry Romania s-a lansat oficial in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti.
Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro a intrat pe piata romaneasca in 2006, iar pana in prezent suma totala investita in cele 14 magazine este de peste 260 milioane de euro. Real Hypermarket a anutat ca intentioneaza sa inaugureze inca sapte magazine anul acesta in Romania, din care trei hipermarketuri vor fi deschise in Bucuresti si vor functiona non-stop.
Grupul german de retail Metro are sediul principal in Germania si este unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul 2007, vanzarile Metro Group au depasit cifra de 64,3 miliarde euro, in crestere cu peste 10% fata de anul precedent. Compania numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI