Valoarea pietei de electrocasnice mari din Romania a ajuns la 350 milioane euro, in 2007
Data publicarii: 31-03-2008 | AfaceriPiata romaneasca de electrocasnice mari a inregistrat anul trecut un volum de 1,3 milioane unitati si o valoare totala de peste 350 milioane euro, iar pentru 2008 se estimeaza o crestere cu 10-15%, potrivit reprezentantilor Indesit Company.
Indesit Company, al doilea jucator pe piata producatorilor de electrocasnice la nivel local, a inregistrat in 2007 o crestere cu 25% a volumului de vanzari, fata de anul anterior. Pentru 2008, reprezentantii Indestit Company Romania estimeaza o crestere a pietei locale de electrocasnice mari (frigidere, aragaze, masini de spalat etc) cu 10-15%.
"Evolutia Indesit Company de anul trecut s-a reflectat atat in rezultatele companiei precum si in cresterea cotei de piata in Romania cu doua procente. in 2008 ne propunem sa mentinem cel putin acelasi ritm de crestere. Avand in vedere inceputul acestui an, ne propunem sa performam in 2008 mai bine decat piata", a declarat directorul de marketing Indesit Company Romania, Rodica Stere.
Conform Indesit Company, in 2007 cele mai mari vanzari de electrocasnice albe au fost realizate in ultimele doua luni ale anului 2007, acestea fiind in crestere cu peste 30% fata de aceeasi perioada a anului 2006. Anual, cumulat, piata locala de electrocasnice a inregistrat o crestere cu peste 18% comparativ cu 2006.
Indesit Company a raport anul trecut vanzari de 3,438 miliarde de euro, in crestere cu 5,8% fata de valoarea inregistrata in 2006 si un profit net de 105 milioane euro, cu 38% mai mult fata de valoarea inregistrata in 2006. Dividendele propuse pentru anul 2007 au avut valoarea de 0,509 euro pentru o actiune ordinara, acestea fiind acordate actionarilor in proportie de 50%.
Compania Indesit este producatorul de electrocasnice numarul doi din Europa si cinci la nivel mondial. infiintata in 1975 de actualul presedinte Vittorio Merloni si listata la bursa din Milano din 1987, compania a avut vanzari de peste trei miliarde de euro in 2006, vanzand peste 15 milioane de aparate electrocasnice. Indesit, Hotpoint-Ariston si Scholtès sunt principalele marci ale companiei. Indesit Company isi desfasoara activitatea in 18 puncte de lucru si 22 de filiale comerciale din toata lumea, avand peste 17.000 de angajati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI