Forza Rossa a investit cinci milioane de euro in primul showroom Ferrari din Romania
Data publicarii: 06-05-2008 | AutoPartenerul oficial al Ferrari pe piata locala, Forza Rossa va inaugura, marti, primul showroom Ferrari din Romania, investitie ce se ridica la suma de cinci milioane de euro, iar comenzile acopera deja oferta pana in 2009, a declarat directorul de comunicare al companiei, Roxana Valcu.
"Investitia se ridica la suma de cinci milioane de euro si vine din partea Forza Rossa. Vom comercializa aici toate modelele Ferrari, printre care si seriile limitate precum modelul sport Ferrari 430 Scuderia sau cel mai conservator, cu patru usi, Scaglieti One-to-One", a spus reprezentanta Forza Rossa.
Aceasta a adaugat ca prin aceasta investitie Forza Rossa spera sa atraga si clienti din statele vecine.
Valcu a adaugat ca pentru Romania a fost alocata o cota anuala de minim zece si maxim 15 unitati din productia uzinei italiene. "Deja avem comenzi pentru anul 2009, iar timpul de asteptare este cuprins intre 12 si 24 de luni", a adaugat directorul de comunicare al Forza Rossa.
Forza Rossa Center, situat in Otopeni, este primul showroom cu facilitati de service din Romania al Ferrari si se desfasoara pe o suprafata totala de 2.800 mp structurata in trei niveluri. La parter, pe o suprafata de 350 mp sunt situate showroom-ul Ferrari, centrul de service si zona "Ferrari Store". Centrul de service poate primi maxim patru masini simultan, fiind echipat cu trei rampe mecanice si una pentru diagnosticare. Subsolul este reprezentat de un spatiu dedicat proprietarilor de autovehicule Ferrari, numit "Car Sitting", unde pot fi parcate in conditii speciale autovehiculele pe timp de iarna.
Forza Rossa vinde automobile Ferrari pe piata din locala inca din luna aprilie 2007. "La momentul actual, in Romania exista circa 60 de masini Ferrari, insa 90% dintre acestea sunt second-hand sau cumparate de la alte reprezentante din strainatate", a mai spus Roxana Valcu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial