Renault-Nissan si Bajaj Auto vor construi un model low-cost de 2.500 de dolari
Data publicarii: 15-05-2008 | AutoRenault-Nissan si Bajaj Auto vor infiinta o companie mixta care va dezvolta, produce si comercializa o masina low-cost, cu un pret de pornire de la 2.500 de dolari, ce va fi lansata pe piata la inceputul anului 2011, au anuntat reprezentantii celor doua companii.
Potrivit directorului general al Renault si Nissan si directorului managerial al companiei Bajaj Auto, Rajiv Bajaj, noua companie mixta va fi detinuta in proportie de 50% de Bajaj Auto, 25% de Renault si 25% de Nissan.
Noul model este conceput special pentru principala piata de desfacere, India, vanzarea acestui model putandu-se extinde ulterior si pe alte piete emergente din intreaga lume. Noua masina low-cost are numele de cod ULC. Aceasta masina va fi produsa intr-o fabrica ce se va construi in Chakan (statul Maharashtra) din India, unde intr-o prima faza, partenerii intentioneaza sa produca 400.000 de unitati anual.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial