Lockheed Martin a castigat un contract de 1,5 miliarde dolari cu US Air Force
Data publicarii: 16-05-2008 | InternationalCompania Lockheed Martin a anuntat ca a castigat un contract cu US Air Force pentru construirea unei noi generatii de sateliti ce functioneaza pe baza sistemului de pozitionare globala (GPSIII), acord evaluat de o sursa avizata la 1,5 miliarde dolari, informeaza Reuters.
Lockheed Martin - cel mai mare furnizor de echipament aerospatial si tehnologic al Pentagonului - a castigat contractul in fata celor de la Boeing - cel de-al doilea furnizor de echipament tehnologic avansat al Pentagonului - si urmeaza sa construiasca prima serie de sateliti ce functioneaza pe baza noului sistem de pozitionare globala (GPSIII).
Air Force a precizat ca planuieste sa achizitioneze opt sateliti, insa o sursa avizata a declarat ca acordul initial urmarea achizitionarea a doi sateliti, cu optiunea de a cumpara inca zece.
Air Force va sustine, vineri, o teleconferinta pentru a discuta datele contractului.
Lockheed a precizat ca acordul este o realizare importanta, inclusiv pentru partenerii de la ITT si General Dynamics.
Noua constelatie de sateliti va oferi mai multa precizie utilizatorilor din intreaga lume. Primul satelit din noua serie va fi lansat in 2013 sau 2014.
Satelitii ce folosesc sistemul de pozitionare globala (GPS), pe una din cele sase orbite, inconjoara Pamantul la fiecare 12 ore, oferind parametri necesari navigatiei terestre, aeriene si navale, sau sisteme de monitorizare sau de efectuare a achizitiilor.
Satelitii GPS III vor dispune de un semnal mai puternic decat configuratiile precedente, sporind rezistenta in anumite cazuri de blocare, considerata o amenintare tot mai mare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI