Comisia Europeana a lansat o noua baza de date a ingredientelor produselor cosmetice
Data publicarii: 21-05-2008 | InternationalComisia Europeana a lansat o noua baza de date online a ingredientelor folosite in fabricarea produselor cosmetice, simplificand accesul companiilor la informatii de ultima ora legate de substantele necesare dezvoltarii unor produse noi sau imbunatatirii celor existente, arata un comunicat al CE.
Noua baza de date, numita "CosIng" (Cosmetics Ingredients), inlocuieste vechiul document in format pdf, unul dintre cele mai accesate documente de pe pagina de internet a DG Enterprise. Cu ajutorul CosIng, companiile si autoritatile pot verifica daca si in ce fel este reglementata o anumita substanta la nivelul Uniunii Europene, de cand si in ce forma a fost reglementata de-a lungul timpului si care sunt opiniile Comitetului Stiintific al Produselor de Consum (SCCP), cel ce impune aceasta legislatie.
Industria europeana a cosmeticelor are o valoare ce depaseste 35 miliarde euro pe an, este foarte inovativa si, in medie, companiile de cosmetice inlocuiesc sau aduc imbunatatiri pentru peste 25% dintre produse in fiecare an. Cosmeticele sunt, de asemenea, importante produse de consum: in afara produselor "traditionale", precum parfumurile sau machiajul, includ produse de igiena personala, ca pasta de dinti, samponul si sapunul.
Directiva cosmeticelor solicita ca orice substanta utilizata in fabricarea cosmeticelor sa fie listata cu o nomenclatura internationala. Noua baza de date CosIng contine peste 15.000 de ingrediente cosmetice.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara