Unul din patru angajati din Bucuresti isi doreste o asigurare de sanatate
Data publicarii: 05-08-2008 | HR/CariereUn sfert dintre angajatii din Bucuresti (24,5%) si mai mult de o cincime (20%) dintre cei din marile orase din tara isi doresc o asigurare privata de sanatate printre beneficiile oferite de angajator, arata un studiu realizat de compania Mednet Marketing Research Center.
Studiul a fost realizat in perioada 05-26 iunie pe un esantion de 800 de respondenti din Bucuresti si 803 salariati din alte 12 mari orase din Romania (Braila, Brasov, Cluj-Napoca, Bacau, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti si Timisoara).
Asigurarea privata de sanatate a luat astfel locul pensiei private, care a fost indicata anul trecut drept cel mai dorit beneficiu extra-salarial, conform unui studiu realizat in 2007.
Intr-un clasament al principalelor beneficii preferate de romani, dupa asigurarea privata de sanatate urmeaza pensiile private si asigurarile de viata, fiecare cu peste 14,4%.
Dintre angajatii intervievati, cel putin 10,3% doresc sa primeasca bonuri de masa si peste 6,7% vor sa fie recompensati de angajatori cu prime, potrivit aceluiasi studiu.
Televiziunea se afla pe primul loc in topul surselor de informare cu privire la ofertele companiilor de asigurare, pentru 28,2% dintre bucurestenii chestionati si putin peste 25% dintre cei din provincie.
In ce priveste a doua sursa de informare, 21,1% dintre bucuresteni aleg internetul, in timp ce respondentii din provincie afla astfel de informatii in urma discutiilor cu prietenii sau colegii (18,6%).
Mednet Marketing Research Center este membru al Esomar (The World Association for Research Professionals) si Sorma (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial