BCR vrea sa deschida 50 de unitati de self banking pana la sfarsitul acestui an
Data publicarii: 12-08-2008 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a amenajat zone de self banking, deschise non-stop, in 23 de unitati si vrea sa ajunga pana la sfarsitul anului la 50 de astfel de unitati, a declarat directorul executiv al directiei de management al canalelor alternative, Catalin Moise.
In cadrul acestor zone, denumite Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua operatiuni bancare prin intermediul bancomatelor (ATM), masinilor multifunctionale, automatelor de schimb valutar, Service Box-urilor, dar si cu ajutorul telefonului.
La bancomatele din zona Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua aceleasi operatiuni ca la orice unitate BCR. Masina multifunctionala permite depunerea de numerar in contul curent, utilizand cardul de debit BCR in lei, precum si toate operatiunile care se pot efctua la un bancomat obisnuit.
Automatul de schimb valutar permite schimbarea valutei (euro, dolari, lire sterline, franci elvetieni) in lei la cursul practicat de BCR la ghiseele bancii, dar suma schimbata nu poate depasi la o singura tranzactie echivalentul a 2.000 de lei, numarul tranzactiilor fiind nelimitat.
Prin Service Box, clientii pot efectua operatiuni de plati exclusiv in lei, prin ordine de plata, in limita disponibilului din contul curent.
Telefonul instalat in zona Easy 24 BCR permite accesul non-stop la serviciul de carduri si opratiuni bacare, obtinerea de informatii personalizate pentru conturile BCR, dar si obtinerea de informatii referitoare la produsele si serviciile bancii.
Serviciile oferite prin Easy 24 BCR fac parte din pachetul integrat 24 Banking, care mai ofera servicii prin telefon (Alo 24 Banking) si servicii prin internet (Click 24 Banking BCR).
Pentru Alo 24 Banking, programul de lucru este intre orele 8 si 22, de luni pana duminica, inclusiv, iar pentru Click 24 Banking, programul este non-stop.
BCR tinteste sa aiba 75.000 de utilizatori activi ai 24 Banking la sfarsitul lui 2008, in conditiile in care in prima luna de la lansare, acest pachet a atras 15.000 de noi utilizatori.
De asemenea, banca urmareste sa reduca numarul de tranzactii in numerar cu 15% in acest an.
In prima luna de la lansarea 24 Banking, valoarea medie zilnica a tranzactiilor prin canalele alternative ale BCR a crescut de sase ori, de la 70.000 lei la 400.000 lei.
Volumul lunar al tranzactiilor a crescut tot de sase ori, de la 2,5 milioane lei la 15 milioane lei, in prima luna de la lansare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare