BCR vrea sa deschida 50 de unitati de self banking pana la sfarsitul acestui an
Data publicarii: 12-08-2008 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a amenajat zone de self banking, deschise non-stop, in 23 de unitati si vrea sa ajunga pana la sfarsitul anului la 50 de astfel de unitati, a declarat directorul executiv al directiei de management al canalelor alternative, Catalin Moise.
In cadrul acestor zone, denumite Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua operatiuni bancare prin intermediul bancomatelor (ATM), masinilor multifunctionale, automatelor de schimb valutar, Service Box-urilor, dar si cu ajutorul telefonului.
La bancomatele din zona Easy 24 Banking BCR, clientii pot efectua aceleasi operatiuni ca la orice unitate BCR. Masina multifunctionala permite depunerea de numerar in contul curent, utilizand cardul de debit BCR in lei, precum si toate operatiunile care se pot efctua la un bancomat obisnuit.
Automatul de schimb valutar permite schimbarea valutei (euro, dolari, lire sterline, franci elvetieni) in lei la cursul practicat de BCR la ghiseele bancii, dar suma schimbata nu poate depasi la o singura tranzactie echivalentul a 2.000 de lei, numarul tranzactiilor fiind nelimitat.
Prin Service Box, clientii pot efectua operatiuni de plati exclusiv in lei, prin ordine de plata, in limita disponibilului din contul curent.
Telefonul instalat in zona Easy 24 BCR permite accesul non-stop la serviciul de carduri si opratiuni bacare, obtinerea de informatii personalizate pentru conturile BCR, dar si obtinerea de informatii referitoare la produsele si serviciile bancii.
Serviciile oferite prin Easy 24 BCR fac parte din pachetul integrat 24 Banking, care mai ofera servicii prin telefon (Alo 24 Banking) si servicii prin internet (Click 24 Banking BCR).
Pentru Alo 24 Banking, programul de lucru este intre orele 8 si 22, de luni pana duminica, inclusiv, iar pentru Click 24 Banking, programul este non-stop.
BCR tinteste sa aiba 75.000 de utilizatori activi ai 24 Banking la sfarsitul lui 2008, in conditiile in care in prima luna de la lansare, acest pachet a atras 15.000 de noi utilizatori.
De asemenea, banca urmareste sa reduca numarul de tranzactii in numerar cu 15% in acest an.
In prima luna de la lansarea 24 Banking, valoarea medie zilnica a tranzactiilor prin canalele alternative ale BCR a crescut de sase ori, de la 70.000 lei la 400.000 lei.
Volumul lunar al tranzactiilor a crescut tot de sase ori, de la 2,5 milioane lei la 15 milioane lei, in prima luna de la lansare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial