PayPoint vrea sa deschida 1.500 de terminale de plata electronica a facturilor in acest an fiscal
Data publicarii: 12-08-2008 | AfaceriPayPoint, furnizorul de servicii de plata electronica a facturilor, intentioneaza sa deschida, pana la finele anului fiscal 2008-2009, 1.500 de astfel de terminale, ajungand la un total de 2.500 de locatii la nivel national, au declarat reprezentantii companiei.
"Suntem prezenti in Romania din 2007 si am ales aceasta piata deoarece are un potential mare, iar 95% din populatie isi face plata facturilor in numerar. In momentul de fata operam 1.000 de terminale, prin care se poate realiza plata electonica a facturilor, urmand ca pana la finele anului fiscal ce se va incheia in martie 2009 sa mai deschidem 1.500 de locatii in puncte de retail precum supermarketuri, magazine de proximitate sau benzinarii" a declarat directorul general executiv PayPoint, Dominic Taylor.
PayPoint activeaza in Romania prin intermediul subsidiarei sale Pay Store si detine in total peste 4.000 de terminale unde se pot efectua atat tranzactii de plata a facturilor (1.000 de locatii) cat si de reancarcare electronica pentru telefoanele mobile. Potrivit reprezentantului PayPoint, in Romania se realizeaza anual cca. 600 milioane de tranzactii din care 250 mil. sunt incarcari electronice si 350 mil. plati facturi. Printre clientii PayPoint se numara Romtelecom, Distrigaz Sud, UPC si Zapp, dar si operatorii de telefonie mobila precum Cosmote, Orange si Vodafone.
PayPoint este o companie infiintata in 1996 in Marea Britanie, iar din septembrie 2004 este listata la Bursa din Londra. Compania a inregistrat in anul fiscal 2007-2008 un venit net de 70 mil. lire sterline si un profit inainte de taxe de 30 mil. lire sterline. In afara de Marea Britanie compania este prezenta pe pietele internationale in Romania si Irlanda.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Schneider Electric ocupă locul 1 în Top 25 Gartner(R) Supply Chain: Europa Top 15, pentru al treilea an consecutiv
- Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele
- Deloitte Romania a asistat investitorul imobiliar Hili Properties in preluarea Baneasa Real Estate, proprietarul cladirii de birouri MIRO
- Sondaj EY România: Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
- Opinie Deloitte: Schimbari majore la impozitarea in domeniul HoReCa si a microîntreprinderilor. Ce regim fiscal alegem?
- Studiu Deloitte: pesimism mai puternic decat la inceputul pandemiei vizavi de conditiile economice in randul firmelor de capital privat din Europa Centrala
- Cushman & Wakefield Echinox: DPD a închiriat 3.500 mp spații de depozitare în VGP Park Arad
- Consumatorii renunță mai ușor decât înainte de pandemie la un brand după doar o experiență negativă. Interacțiunea umană rămâne importantă pentru loialitate
- BASF are din nou o crestere puternica a veniturilor in ciuda preturilor in crestere la materii prime si energie
- Opinie Deloitte: Digitalizarea ANAF – ce obligatii au contribuabilii vizati de RO e-Transport?
- EY România: Importatorii europeni obligați să realizeze activități de “due diligence” pentru achizițiile de mărfuri rusești
- Psiholog, Elena Ungureanu: Gestionarea echilibrului dintre carieră și viața personală este o problematică de ordin psihic deoarece procesul în sine implică trasarea de limite
- Succes obtinut de Libra Internet Bank - peste 21 milioane de lei atrase printr-o noua emisiune de obligatiuni
- Accor anunță deschiderea The Emporium Plovdiv - MGallery Inbox
- Sondaj EY România: Marea majoritate a contribuabililor nu a solicitat niciodată dobânzi aferente rambursărilor de TVA întârziate