Fondatorii magazinelor Aldi si familia Porsche conduc topul celor mai bogati germani
Data publicarii: 11-10-2008 | InternationalFratii fondatori ai lantului de magazine Aldi detin cea mai mare avere din Germania, estimata la mai mult de 17 miliarde euro, potrivit unui clasament anual al publicatiei Manager-Magazin, citat de AFP.
Avansul acestora fata de familia Porsche, a carei avere este estimata la 15,5 miliarde euro, s-a diminuat considerabil, potrivit publicatiei citate. Familia Porsche, care detine compania producatoare de masini sport, avea in 2007 o avere de 12,45 miliarde euro.
Motivatia consta in faptul ca Porsche a "profitat de cresterea valorii participatiei" sale la producatorul auto Volkswagen, unde controleaza 35% din actiuni si unde vrea sa preia controlul.
Ca si anul trecut, revista face lista a 122 de persoane care au o avere cel putin egala cu 1 miliard euro. Multi dintre multimilionarii germani si-au pierdut, insa, averea, ca urmare a crizei financiare.
Este cazul Susannei Klatten, in varsta de 46 de ani, femeia cea mai bogata din Germania, "a carei participatie la BMW a inregistrat pierderi ridicate", potrivit Manager-Magazin.
Actionar al companiei producatoare de automobile si mostenitoare a dinastiei Quandt, Susanne Klatten avea o avere de 7,8 miliarde euro. Turbulentele de pe pietele financiare au afectat-o si mai grav pe Madeleine Schickedanz, in varsta de 64 de ani si actionar majoritar al grupului de distributie si de turism Arcandor, care se confrunta cu dificultati, potrivit Manager-Magazin.
Schickedanz, a carei "avere a pierdut mai mult de jumatate din valoare", a reusit sa isi pastreze pozitia intre cei 100 de cei mai bogati germani, doar "multumita participatiei indirecte la grupul de turism Thomas Cook", precizeaza publicatia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI