BERD lanseaza inca o emisiune de obligatiuni in moneda romaneasca, de 50 milioane lei
Data publicarii: 17-02-2009 | EconomieBanca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) a lansat o noua emisiune de obligatiuni in moneda romaneasca, in valoare de 50 milioane lei (11,6 milioane euro), scadente in 2 martie 2011, potrivit Reuters.
Rata cuponului este de 15,5%, iar pretul unei obligatiuni este de 100,05% din valoarea nominala.
Emisiunea vine dupa una similara, anuntata in 3 februarie, de obligatiuni BERD in lei pe zece ani, in valoare de 115 milioane lei si cu un cupon de 11,25%.
Obligatiunile BERD beneficiaza de rating maxim (AAA) din partea celor trei mari agentii de evaluare financiara - Fitch, Moody's si Standard & Poor's.
Emisiunea urmeaza a fi listata la bursa londoneza (London Stock Exchange).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial