Orange renunta la 200 dintre angajatii temporar de la relatii cu clientii

Data publicarii: 03-03-2009 | HR/Cariere

Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, nu va mai prelungi contractele pentru aproximativ 200 de persoane, angajate prin contracte de munca pe perioada determinata prin compania de recrutare si leasing de personal Manpower, pe fondul unor masuri de reducere a costurilor, au declarat pentru Business Standard surse din companie si din piata de recrutare.

Angajatii vizati de masura lucreaza in cadrul diviziei Customer (Clienti) al companiei, majoritatea fiind din Departamentul de Relatii cu Clientii (Help Line) care are in total aproximativ 300 de oameni. Singurele departamente din Customer neafectate de aceasta masura sunt Reclamatii (Problem Solving) si plati (Credit and Collection), au mai precizat sursele citate. Contactati de Business Standard, oficialii Orange Romania au precizat ca masurile nu au legatura cu situatia economica, ci cu prioritatile de business, fara a oferi alte detalii.

"Colaborarile cu agent de munca temporar sunt incheiate in functie de diferitele faze de dezvoltare ale unor departamente sau proiecte si pentru nevoi specifice. Orange Romania are contracte pe durata determinata incheiate cu diversi furnizori, nu numai cu cel citat. La expirarea contractelor, in functie de prioritatile de business, managementul hotaraste in ce departamente sau pe ce proiecte este justificata prelungirea acestora", au mentionat reprezentantii companiei. Orange Romania are in total aproximativ 3.000 de angajati.

Integral in Business Standard

Ultimele stiri pe BankNews.ro:
Folosim cookies pentru functionarea corecta a site-ului, masurarea traficului si functionalitati care ne permit sa iti prezentam un continut particularizat preferintelor tale. Pentru retragerea acordului pentru cookies, te rugam sa consulti Politica de Cookie. De asemenea, te invitam sa parcurgi Politica noastra de Confidentialitate, ce a devenit aplicabila incepand cu luna mai 2018.
DA, ÎNTELEG