Orange renunta la 200 dintre angajatii temporar de la relatii cu clientii
Data publicarii: 03-03-2009 | HR/CariereOrange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila de pe piata locala, nu va mai prelungi contractele pentru aproximativ 200 de persoane, angajate prin contracte de munca pe perioada determinata prin compania de recrutare si leasing de personal Manpower, pe fondul unor masuri de reducere a costurilor, au declarat pentru Business Standard surse din companie si din piata de recrutare.
Angajatii vizati de masura lucreaza in cadrul diviziei Customer (Clienti) al companiei, majoritatea fiind din Departamentul de Relatii cu Clientii (Help Line) care are in total aproximativ 300 de oameni. Singurele departamente din Customer neafectate de aceasta masura sunt Reclamatii (Problem Solving) si plati (Credit and Collection), au mai precizat sursele citate. Contactati de Business Standard, oficialii Orange Romania au precizat ca masurile nu au legatura cu situatia economica, ci cu prioritatile de business, fara a oferi alte detalii.
"Colaborarile cu agent de munca temporar sunt incheiate in functie de diferitele faze de dezvoltare ale unor departamente sau proiecte si pentru nevoi specifice. Orange Romania are contracte pe durata determinata incheiate cu diversi furnizori, nu numai cu cel citat. La expirarea contractelor, in functie de prioritatile de business, managementul hotaraste in ce departamente sau pe ce proiecte este justificata prelungirea acestora", au mentionat reprezentantii companiei. Orange Romania are in total aproximativ 3.000 de angajati.
Integral in Business Standard
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online