Veniturile Orange Romania au ajuns anul trecut la 1,31 miliarde de euro, in crestere cu 6,2%
Data publicarii: 04-03-2009 | AfaceriOrange Romania a inregistrat in 2008 venituri de 1,31 miliarde de euro, in crestere cu 6,2% fata de anul anterior, potrivit informatiilor furnizate miercuri de companie.
"La sfarsitul anului 2008, Orange Romania avea 10.355.000 de clienti, in crestere cu aproximativ 6% fata de perioada similara a anului precedent si venituri de 1,31 miliarde de euro, care reprezinta o majorare cu 6,2% pe baza comparativa fata de valoarea veniturilor la sfarsitul anului 2007. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 119 euro", se arata in comunicat.
Orange Romania, subsidiara operatorului France Telecom, a incheiat anul 2008 cu un numar de 1.673.000 de clienti broadband, mai mult cu 65% fata de sfarsitul anului 2007, gradul de adoptie al serviciilor de broadband mobil cunoscand in 2008 cea mai accelerata crestere. Vanzarile de abonamente internet au crescut cu aproape 150%, in timp ce vanzarile de pachete cu acces la internet mobil si laptopuri au inregistrat cresteri de 400% in decembrie 2008, comparativ cu aceeasi perioada a anului anterior. In prezent, clientii Orange din peste 500 de localitati au acces la internet mobil cu viteze de pana la 3,6 Mbps.
Orange a comunicat ca va investi in continuarea in cresterea acoperirii geografice a serviciilor de date si in marirea vitezelor de acces. Astfel, pana la sfarsitul anului curent, toate resedintele de judet vor beneficia de internet mobil cu viteza de pana la 7,2 Mbps de la Orange.
Veniturile consolidate ale France Telecom, actionarul companiei Orange Romania, au fost anul trecut in valoare de 53,5 miliarde de euro, inregistrand o crestere de 2,9% pe baza comparativa. "Cu o crestere de 1.7% pe baza comparativa, rezultatele pe ultimul trimestru confirma capacitatea de adaptare a Grupului la conditiile de deteriorare a climatului economic. Ponderea investitiilor Grupului din totalul veniturilor este de 12,8%, in conformitate cu obiectivul stabilit la 13%", a comunicat France Telecom.
Reducerea cheltuielilor de capital in tarile mature, in special in Franta, Polonia si Spania, a fost compensata de cresterea volumului de investitii in tarile emergente, coroborata cu investitiile in deschiderea de noi filiale si dezvoltarea operatiunilor existente, in principal in Romania, Coasta de Fildes si Republica Dominicana.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI