Joia, ziua in care angajatii se gandesc cel mai mult sa-si schimbe job-ul

Data publicarii: 05-03-2009 | HR/Cariere

Potrivit unui studiu al Experteer.co.uk efectuat in principalele tari europene, site-urile de joburi au cel mai mare trafic joia la ora trei. Conform rezultatelor, majoritatea celor interesati sa-si schimbe locul de munca vaneaza noi oportunitati direct de la birou, la putin timp dupa pauza de pranz.

Dintre tarile incluse in studiu, doar Germania iese intr-o mica masura din tipar, majoritatea angajatilor cautand noi oportunitati in timpul sau imediat dupa pauza de pranz. In Marea Britanie, cei mai multi vizitatori sunt inregistrati intre 2.00 PM si 4.00 PM.

Orele de dimineata par sa fie preferate pentru cautatorii de job-uri mai cu seama in estul Europei, unde multi angajati au ca tabiet, inainte de inceperea efectiva a muncii, rasfoirea catorva portaluri pe internet (ziare sau site-uri de angajare). Astfel, conform datelor disponibile pe trafic.ro, cei mai multi vizitatori ai site-urilor de job-uri din Romania sunt inregistrati intre 10.00 AM si 11.00 AM.

Studiul Experteer.co.uk a mai aratat ca majoritatea angajatilor prefera sa-si pastreze sfarsitul de saptamana pentru odihna si alte activitati. Sambata si duminica traficul site-urilor europene cu anunturi de angajare scade cu mai bine de 50%.

George Trifu