Joia, ziua in care angajatii se gandesc cel mai mult sa-si schimbe job-ul
Data publicarii: 05-03-2009 | HR/CarierePotrivit unui studiu al Experteer.co.uk efectuat in principalele tari europene, site-urile de joburi au cel mai mare trafic joia la ora trei. Conform rezultatelor, majoritatea celor interesati sa-si schimbe locul de munca vaneaza noi oportunitati direct de la birou, la putin timp dupa pauza de pranz.
Dintre tarile incluse in studiu, doar Germania iese intr-o mica masura din tipar, majoritatea angajatilor cautand noi oportunitati in timpul sau imediat dupa pauza de pranz. In Marea Britanie, cei mai multi vizitatori sunt inregistrati intre 2.00 PM si 4.00 PM.
Orele de dimineata par sa fie preferate pentru cautatorii de job-uri mai cu seama in estul Europei, unde multi angajati au ca tabiet, inainte de inceperea efectiva a muncii, rasfoirea catorva portaluri pe internet (ziare sau site-uri de angajare). Astfel, conform datelor disponibile pe trafic.ro, cei mai multi vizitatori ai site-urilor de job-uri din Romania sunt inregistrati intre 10.00 AM si 11.00 AM.
Studiul Experteer.co.uk a mai aratat ca majoritatea angajatilor prefera sa-si pastreze sfarsitul de saptamana pentru odihna si alte activitati. Sambata si duminica traficul site-urilor europene cu anunturi de angajare scade cu mai bine de 50%.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online