Jim Bagnola: Cum sa-ti pastrezi clientii pe timp de criza, pe 12 martie la Bucuresti
Data publicarii: 10-03-2009 | AfaceriTrainer-ul international in leadership si customer service, Jim Bagnola, sustine joi, 12 martie, pentru prima data in Romania, workshop-ul "Transforma-ti clientii in followers!", la Rin Grand Hotel, sala Londra.
Evenimentul se va desfasura intre orele 9:00 si 17:00 si este al 3-lea eveniment centrat pe conceptul de leadership, organizat in cadrul Leadership Center, de catre LEADERS Romania in colaborare cu Human Performance Development International (HPDI) si cu sustinerea speciala Air France KLM si Rin Grand Hotel.
In cadrul workshop-ului, Jim Bagnola va argumenta cum se aplica conceptul de leadership asupra relatiei angajatului cu clientul, avand drept scop final loializarea amandurora. Trainer-ul american va expune principiile psihologiei customer service-ului, in noua conjunctura, si tehnicile care determina angajatii sa-si dezvolte un simt al apartenentei si al responsabilitatii personale fata de client.
Discursul lui Jim Bagnola se centreaza pe ideea ca singura ratiune pentru care cineva are o slujba este insusi clientul. Totusi, acest lucru nu inseamna ca ultimul detine dreptatea absoluta, dar atrage necesitatea de a-l trata intotdeauna cu corectitudine. Motivul este evident: clientul pune semn de egalitate intre angajat si organizatie.
Solutia propusa de catre Jim Bagnola vizeaza dezvoltarea simtului de responsabilitate si autonomie a angajatilor in relatia cu clientul. "Serve persons" este termenul care ii desemneaza pe acesti angajati care constientizeaza ca securitatea locului lor de munca este strans legata de satisfactia clientului.
In paralel, managerii trebuie, atat sa sarbatoreasca cu regularitate succesele impreuna cu angajatii, cat si sa intareasca si sa cuantifice cu aceeasi regularitate principiile dupa care ii conduce.
Bagnola abordeaza customer service-ul dintr-o perspectiva mai larga, folosindu-se de expertiza sa in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. Intreaga filosofie a expunerilor lui Jim se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul declarat al workshop-urilor sale este de a-i inspira pe oameni sa-si doboare barierele mentale autoimpuse in demersul lor de actualizare a sinelui.
Lista clientilor internationali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, United Nations, U.S. Department of State, Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, Continental Airlines, General Motors, Siemens si multi altii.
In Romania, trainer-ul american a oferit consultanta Administratiei Prezidentiale, Allianz Tiriac, GFK, Lafarge, LEADERS Romania, McCann Erickson, OMV, Solectron, TMI, TAROM si altor organizatii.
In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta "The Leadership Group" si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.
Prezenta trainer-ului american in Romania este asigurata de opt ani de catre compania romaneasca de consultanta Human Performance Development International (HPDI).
Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul "Transforma-ti clientii in followers!" din 12 martie puteti gasi accesand http://jim.leadershipcenter.ro.
Workshop-ul "Transforma-ti clientii in followers!" este un eveniment sustinut de BankNews.ro.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall