Coface va lansa in Romania noul serviciu de rating financiar pana la finalul lui 2009
Data publicarii: 12-03-2009 | AfaceriCoface, al treilea asigurator de credite din lume, va lansa in Romania pana la sfarsitul acestui an un serviciu de rating financiar, cu care va intra in competitie cu agentiile Standard & Poor's (S & P), Moody's si Fitch, a anuntat directorul general al Coface Romania, Cristian Ionescu.
"Acest produs va fi lansat si in Romania pana la sfarsitul lui 2009. El va oferi o alternativa companiilor mari la ratingurile emise de agentiile de rating clasice. De el pot beneficia, in premiera, si companiile mici si mijlocii, care vor putea solicita un rating propriu la costuri avantajoase", a precizat Ionescu.
Pentru emiterea acestui rating, Coface se bazeaza pe trei arii de expertiza, mai precis informatiile despre companii, asigurarile de credit si echipele de inspectori pe care le are in tarile in care compania este prezenta.
"Oligopolul celor trei agentii de rating traditionale trebuie rupt. Procedurile si modelele de afaceri trebuie controlate si, mai presus de toate, ratingurile trebuie sa fie supuse controlului statistic. In situatia in care noile reguli europene pentru Basel II stipuleaza un control statistic al calitatii pentru confidentialitatea ratingurilor financiare ale bancilor, ar fi un paradox sa nu fie implementate aceleasi reguli si pentru agentiile de rating", a subliniat si directorul general al Coface, Jerome Cazes.
Coface Romania este lider pe piata locala in ce priveste managementul riscului de credit.
Compania Coface este o subsidiara a companiei de investitii Natixis.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online