Visa vrea sa le arate romanilor avantajele utilizarii cardurilor, printr-o campanie de informare
Data publicarii: 18-03-2009 | Finante-BanciVisa Europe lanseaza pana in mai o campanie de informare in Romania despre avantajele utilizarii cardurilor, prin care promoveaza utilizarea acestora la cumparaturi, in cadrul campaniei europene de brand, ce are ca tema "Viata merge mai usor cu Visa", arata un comunicat al companiei.
Visa subliniaza ca, in prezent, romanii pot folosi cardurile Visa in majoritatea magazinelor din tara, iar plata cu un card este mult mai ieftina si mai convenabila, deoarece comisionul este zero.
Campania media, care se va desfasura pana la sfarsitul lunii aprilie, include publicitate in presa scrisa, outdoor, in interiorul supermarket-urilor si la benzinarii. In a doua parte a campaniei, incepand cu 1 aprilie, Visa Europe va derula si o promotie.
Bancile membre Visa vor promova aceasta campanie prin intermediul propriilor canale.
Totodata, Visa a lansat o noua pagina de internet speciala pentru piata din Romania, prin care va furniza informatii practice si utile despre diferitele tipuri de carduri Visa disponibile si despre alegerea tipului de card corespunzator nevoilor fiecaruia.
Visa Europe este o organizatie detinuta si condusa de cele 4.600 banci membre din Europa. In octombrie 2007, Visa Europe a devenit independenta de noua corporatie globala Visa Inc., cu o licenta exclusiva, irevocabila si perpetua in Europa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial