La ASE Bucuresti, campanie impotriva copiatului la examene
Data publicarii: 23-03-2009 | EducatieAcademia de Studii Economice (ASE) din Bucuresti a lansat o campanie impotriva copiatului la examene, care urmareste o diminuare a fenomenului in randul studentilor. Masurile, care vor fi luate in cadrul campaniei, vor fi discutate chiar cu studentii si ar putea consta in introducerea unor bruiaje electronice la examene, in marirea numarului de supraveghetori de la acestea sau in transformarea unor examinari scrise intr-unele orale.
"Constatam din ce in ce mai mult ca studentii nostri incearca sa promoveze cat mai usor posibil si de fiecare data in sesiune apar in jurul universitatii afise cu diverse dispozitive pentru copiat. Tehnica avanseaza si, daca studentii avanseaza, trebuie sa existe si din partea cealalta o contrabalansare astfel incat fenomenul sa fie pe cat posibil diminuat. Devine ingrijoratoare extinderea practicii de promovare a examenelor prin fraude", a declarat Ion Gheorghe Rosca, rectorul ASE.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial