Vanzarile Dacia au scazut cu 72,2%, in primele doua luni ale anului
Data publicarii: 23-03-2009 | AfaceriVanzarile de autoturisme Dacia, in Romania, au scazut, in primele doua luni ale anului, cu 72,2%, fata de perioada similara a anului 2008, iar cele ale autoturismelor din import cu 56,5%, potrivit datelor publicate luni de Asociatia Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA) din Romania.
Potrivit sursei citate, Dacia a vandut, in perioada ianuarie - februarie 2009, 3.947 de autoturisme cu 10.243 de unitati mai putin decat in perioada similara a anului trecut. In luna februarie 2009, Dacia a vandut in Romania 2.302 unitati in scadere cu 70,3% fata de februarie 2008.
Cu toate acestea Dacia ramane lider pe piata de autoturisme cu o cota de piata de 25,3%, pe luna februarie, si cu 24,4% pe perioada ianuarie - februarie 2009.
De asemenea, productia si asamblarea de autoturisme, vehicule comerciale si autobuze a scazut in perioada primelor doua luni ale anului cu 43,6%. Productia pe segmentul de autoturisme a scazut cu 46,1%. Astfel, in perioada amintita au fost produse 24.936 autoturisme, cu 21.291 mai putine decat in perioada similara a anului 2008.
In privinta vanzarilor autoturismelor de import, in perioada ianuarie - februarie 2009, acestea au scazut cu 56,5% fata de perioada similara a anului trecut, de la 28.173 la 12.243 de unitati. In luna februarie 2009, vanzarile pentru acest segment au scazut cu 54,5%, de la 14.890 de unitati comercializate in luna februarie a anului 2008 la 6.780 unitati.
Cele mai comercializate marci de import, in primele doua luni ale anului, au fost Hyundai (1.941 de unitati), Volkswagen (1.856 unitati), Skoda (1.179 unitati), Renault (1.140 unitati) si Peugeot (705 unitati).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI