Increderea americanilor in institutiile de credit locale, neafectata de criza
Data publicarii: 26-03-2009 | InternationalFirma globala de cercetari de piata Synovate a publicat un studiu din care reiese ca, in ciuda adancirii recesiunii, americanii inca au incredere in institutiile lor de credit, mai ales daca sunt clienti primari ai cooperativelor de credit sau bancilor locale.
Pentru a crea o imagine reprezentativa asupra modului in care atitudinea cetatenilor s-a schimbat in raport cu bancile, Synovate a intervievat un esantion reprezentativ format din 1.000 persoane, care au fost chestionate despre situatia financiara proprie, frica lor cea mai mare corelata cu banii, ce activitate financiara intentioneaza sa inceapa sau sa stopeze in urmatoarele sase luni si de unde isi procura informatiile fiananciare.
Mai mult de jumatate (57%) considera ca economia va merge din ce in ce mai rau in urmatoarea perioada, in timp ce o treime crede ca piata a atins deja pragul de jos, dar ca refacerea va dura mai mult de un an.
Fara a fi o surpriza prea mare, studiul a evidentiat prabusirea increderii in institutiile financiare, mai ales in cele specializate pe investitii si credite imobiliare. Aproape 75% spun ca increderea lor in astfel de companii este foarte mica sau total absenta.
Surpriza vine din partea institutiilor financiare mici, unde respondentii dovedesc un execes de incredere (81%), mai ales daca au de mai multi ani o singura banca la care apeleaza. Un procent mare de incredere l-au atras si uniunile de credit (71%) si bancile comunitare (68%).
"Institutiile financiare care vor mentine loialitatea si increderea clientilor in toata aceasta perioada tulbure, vor fi singurele care vor supravietui", spune Elliot Savitzky, vicepresedinte al diviziei de servicii financiare din cadrul Synovate.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI