Criza aduce vacante de lux la preturi reduse
Data publicarii: 30-03-2009 | TurismVacante de lux, la pret redus. Aceasta este oferta multor agentile de turism care, din cauza crizei economice, au facut ca destinatii precum Tailanda, Dubai sau Sardinia sa nu mai reprezinte un lux, pentru turistii romani. Evenimentul Zilei a prezentat sambata cateva dintre locatiile exotice pentru care nu se mai plateste o adevarata avere pentru a putea fi vizitate.
Sardinia, Coasta de Azur, Dubai sau Tailanda sunt doar cateva dintre destinatiile care pot fi vizitate acum si de romanii cu venituri medii. Pentru aceste locatii, pachetele turistice au scazut cu aproximativ 20%-30%.
Thailanda reprezenta pana mai ieri o destinatie greu accesibila oamenilor de rand, din cauza transportului mult prea scump. Acum, insa, criza economica i-a facut pe operatorii aerieni, cat si autoritatile thailandeze sa reduca chiar si cu 40% preturile biletelor de avion catre Tailanda. In plus, pentru o mai buna promovare a acestei tari in Romania, s-a luat decizia suspendarii pentru o perioada limitata a vizei obligatorii pentru cetatenii romani.
Un exemplu care ilustreaza foarte bine incercarea de adaptare la criza este, insa, Dubai. Destinatia, considerata un simbol al luxului, extravagantei si grandorii tinde sa devina anul acesta o locatie accesibila si romanilor cu venituri cu venituri medii. Daca anul trecut, de exemplu, in luna iunie, pretul unui bilet Bucuresti - Dubai era de aproximativ 500 - 600 de euro, acum exista oferte speciale intre 180 si 345 euro.
Un pachet de sapte nopti la un hotel de patru stele, in Dubai, cu mic-dejun si bilet de avion incluse poate fi achizitionat, anul acesta la pretul de 700 de euro/persoana, cu 300 de euro mai putin decat anul trecut.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online