BEI ar putea prelua finantarea autostrazii Bucuresti-Ploiesti
Data publicarii: 02-04-2009 | EconomieBanca Europeana pentru Investitii negociaza cu Ministerul Transporturilor preluarea finantarii autostrazii Bucuresti-Ploiesti si a centurii Capitalei, a declarat directorul general al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), Dorina Tiron.
O noua intalnire pe aceasta tema intre reprezentantii ministerului si oficialii BEI va avea loc peste doua-trei saptamani.
Initial s-a luat in discutie si finantarea prin fonduri BEI a centurii Ploiestiului, care are termen de finalizare in toamna acestui an. "Credem ca terminam in acest an centura Ploiestiului, astfel incat sa nu mai fie necesari si banii de la BEI", a declarat Tiron.
Autostrada Bucuresti-Ploiesti este impartita in doua tronsoane, fiind finantata, in prezent, in totalitate de la bugetul de stat. Pe tronsonul Bucuresti-Moara Vlasiei, in lungime de 19,5 km, lucreaza consortiul italian Pizzarotti/Tirena Scavi, valoarea contractului fiind de 152,8 milioane de lei. Pe tronsonul Moara Vlasiei-Ploiesti, de 42,5 kilometri, lucreaza consortiul romanesc UMB Spedition/Pa &Co International/Euroconstruct Trading '98/Com-Axa. Valoarea totala a contractului se ridica la circa 100 de milioane de euro.
La largirea la patru benzi a Centurii de Nord a Bucurestiului lucreaza consortiul format din Alpine si FCC, grecii de la Aktor si asocierea Romtrade-Jaypart. Largirea la patru benzi a Centurii de Sud a Capitalei, proiect in valoare totala de 68.187.062 milioane de euro (fara TVA), va fi realizata de Delta ACM 93 S - Tehnologica Radion-SIRD - Pro Cons XXI, Euroconstruct Trading 98 SRL - Romstrade - Consitrans si Straco Grup - SCT Bucuresti - Genesis International - OJSC Mostobud - OJSC Altcom -Expert Proiect. Doua portiuni de centura, cele cuprinse intre A1 si DN 7, respectiv intre A2 si DN 2, ambele cu o lungime de circa sapte kilometri, nu au fost cuprinse pana acum in proiect.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului
- EY: Cererea globală pentru vehicule electrice încetinește, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare
- Opinie Deloitte: Peste 5.000 de companii din Romania au de intocmit rapoarte de durabilitate in 2025-2026. Ce presupun aceste cerinte de raportare?
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza