Copiii care apar in reclame castiga de la 100 pana la 5.000 de euro
Data publicarii: 08-05-2009 | MediaGanguritul unui bebelus, privirea sagalnica a unei fetite, vocea cristalina a unui baietel, sunt arme cu care publicitarii ajung direct la inima consumatorului. De aceea copiii sunt cei mai cautati actori pentru reclame. Micutii ajung sa fie platiti si cu 5.000 de euro pentru un spot publicitar.
"In primul rand, trebuie sa fie foarte naturali. Avem copii care au tendinta sa joace, sa se prefaca, dar cei care sunt naturali sunt pe drumul cel bun si ii alegem pe ei", a spus reprezentantul unei firme de casting, Morna Gadei.
Maria are cinci ani si un spot de publicitate in palmares. L-a cucerit din prima pe regizor. "Daca tot a castigat ea banutii ei, ne-am gandit sa-i investim in ea si am cumparat mobila", a declarat mama Mariei. Iar micuta Maria a decis ca nu se va opri aici, e hotarata ca atunci cand fi va mare sa se faca vedeta.
Sunt multi concurenti, dar mai ales multi parinti care vor sa isi vada odraslele la televozor. Din zeci de copii care sunt chemati la un casting este ales unul sau in cel mai bun caz doi, restul raman doar cu sperantele.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice