Copiii care apar in reclame castiga de la 100 pana la 5.000 de euro
Data publicarii: 08-05-2009 | MediaGanguritul unui bebelus, privirea sagalnica a unei fetite, vocea cristalina a unui baietel, sunt arme cu care publicitarii ajung direct la inima consumatorului. De aceea copiii sunt cei mai cautati actori pentru reclame. Micutii ajung sa fie platiti si cu 5.000 de euro pentru un spot publicitar.
"In primul rand, trebuie sa fie foarte naturali. Avem copii care au tendinta sa joace, sa se prefaca, dar cei care sunt naturali sunt pe drumul cel bun si ii alegem pe ei", a spus reprezentantul unei firme de casting, Morna Gadei.
Maria are cinci ani si un spot de publicitate in palmares. L-a cucerit din prima pe regizor. "Daca tot a castigat ea banutii ei, ne-am gandit sa-i investim in ea si am cumparat mobila", a declarat mama Mariei. Iar micuta Maria a decis ca nu se va opri aici, e hotarata ca atunci cand fi va mare sa se faca vedeta.
Sunt multi concurenti, dar mai ales multi parinti care vor sa isi vada odraslele la televozor. Din zeci de copii care sunt chemati la un casting este ales unul sau in cel mai bun caz doi, restul raman doar cu sperantele.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI