Emporiki Bank Romania si-a sporit cu 6% portofoliul de credite retail in primul trimestru
Data publicarii: 13-05-2009 | Finante-BanciEmporiki Bank Romania si-a sporit creditele de retail cu 6% in primul trimestru, de la 19,56 milioane euro la finalul lui 2008, iar portofoliul de depozite atrase pe partea de retail a crescut cu 4% in primele trei luni, de la 20,04 milioane euro, conform datelor furnizate de banca.
La sfarsitul anului trecut, Emporiki Bank Romania a inregistrat o pierdere de 7,768 milioane euro, de aproape 4,5 ori mai mare fata de pierderea inregistrata la finalul lui 2007.
Pe de alta parte, activele bancii la finalul lui 2008 se situau la 183,03 milioane euro, in crestere cu 52,17% fata de sfarsitul anului precedent.
Creditele totale acordate de Emporiki Bank Romania ajunsesera la 110 milioane euro la sfarsitul anului trecut, dupa o crestere anuala de 47,1%, iar volumul total al depozitelor a scazut cu 20,8%, pana la 51,45 milioane euro.
Veniturile nete din dobanzi obtinute de Emporiki Bank Romania au crescut cu aproape 30% in 2008, la 6,21 milioane euro, iar cele obtinute din taxe si comisioane au crescut usor, cu 6,4%, la aproximativ 990.000 euro.
Totodata, subsidiara din Romania a Emporiki Bank a obtinut venituri nete din operatiunile de pe pietele financiare de 2,02 milioane euro in 2008, mai mari cu 68% fata de anul precedent.
In acelasi timp, cheltuielile operationale ale bancii au crescut cu aproape 85% in 2008, la 15,7 milioane euro, se arata in raportul publicat de Emporiki Bank Romania.
Emporiki Bank Romania avea la finalul anului precedent 444 de angajati, conform datelor furnizate de banca.
Emporiki Bank Romania isi desfasoara activitatea in Romania incepand din 1996, avand sediul central in Bucuresti, iar la nivelul tarii a deschis 35 de unitati si o agentie. 98,48% din capitalul Emporiki Bank Romania este detinut de grupul Emporiki, controlat de banca franceza Credit Agricole, care detine 77,5% din capitalul sau.
Emporiki Bank Grecia a inregistrat pierderi de 168,7 milioane euro in primul trimestru din 2009, conform datelor publicate marti de grup, dupa ce banca a constituit provizioane de 175,5 milioane euro. Cheltuielile operationale s-au redus cu 2,2% la nivel anual in primele trei luni, la 157 milioane euro, pe fondul cresterilor cu cheltuielile salariale cu 3,1%, in timp ce alte cheltuieli s-au redus cu 15,4%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online