Japonia, prima tara in care masinile hibride se vand mai bine decat cele clasice
Data publicarii: 13-05-2009 | AutoDaca in tarile europene piata masinilor hibride este inca in stadiul de cristalizare, in Japonia acestea au depasit pentru prima data in vanzari modelele cu propulsie clasica, urmare a reducerilor consistente de pret facute de producatori.
In primele luni ale anului 2009, modelul cel mai bine vandut a fost Honda Insight, primul model hibrid al constructorului japonez, lansat ca replica la mai vechiul Prius lansat pe piata in urma cu cativa ani de Toyota.
In aprilie, au fost inregistrate in circulatie 10.481 noi Insight-uri, cu 1.000 unitati mai multe decat urmatoarea clasata in topul vanzarilor, Honda Fit, de asemenea o masina cunoscuta prin consumul redus de combustibil.
George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități