InfoClick va crea si administra registrul abonatilor telefonici si va da informatii despre acestia
Data publicarii: 11-06-2009 | IT&CCompania InfoClick, in asociere cu Newsphone Hellas SA Atena Grecia Sucursala Bucuresti, a castigat licitatia pentru a deveni furnizor universal pentru punerea la dispozitia utilizatorilor a unui serviciu de informatii privind abonatii si a unui registru al abonatilor, a anuntat ANCOM.
"In urma analizei ofertelor depuse de catre trei companii in cadrul celor doua proceduri de licitatie pentru punerea la dispozitia utilizatorilor a unui serviciu de informatii privind abonatii si a unui registru al abonatilor, ANCOM a desemnat ca furnizor de serviciu universal compania InfoClick SA, in asociere cu Newsphone Hellas SA Atena Grecia Sucursala Bucuresti, atat pentru crearea si administrarea unui registru al abonatilor, cat si pentru furnizarea unui serviciu de informatii privind abonatii", se arata in comunicatul Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) .
Oferte au mai fost depuse de companiile Mediasat SA, pentru licitatia privind registrul abonatilor si pentru serviciul de informatii privind abonatii, si compania SC Borg Design SRL, pentru registrul abonatilor.
"Ofertele celor doua companii au intrunit punctaje mai mici decat cele obtinute de castigator", se mai arata in comunicatul ANCOM.
Ofertele InfoClick au fost declarate castigatoare, cu un punctaj de 94,06 puncte din 100 posibile pentru registrul abonatilor si un punctaj maxim pentru serviciul de informatii privind abonatii.
InfoClick este desemnat furnizor de serviciu universal pe o perioada de doi ani de la momentul punerii la dispozitia utilizatorilor finali, pentru prima data, a registrului abonatilor si a serviciului de informatii privind abonatii, servicii ce trebuie sa fie disponibile cel mai tarziu la data de 31 octombrie 2009.
Conform ANCOM, compania desemnata furnizor de serviciu universal are obligatia de a realiza si administra baza de date completa, care sa includa numerele de telefon si de fax si anumite date de identificare ale abonatilor serviciilor de telefonie destinate publicului din Romania (inclusiv utilizatorii de cartele preplatite) care accepta acest lucru.
Registrul abonatilor va fi accesibil publicului in forma electronica, in timp ce serviciul de informatii privind abonatii va fi accesibil publicului prin formarea numarului national scurt 118 800, alocat InfoClick.
"Constatand ca, in prezent, in Romania, nu este satisfacut prin mecanismele comerciale specifice unei piete concurentiale dreptul utilizatorilor finali de a avea la dispozitie un serviciu de informatii privind abonatii ss un registru care sa ofere informatii cu privire la numerele de telefon ale tuturor abonatilor la servicii de telefonie care accepta acest lucru, autoritatea de reglementare a desemnat un furnizor de serviciu universal care sa puna aceste servicii la dispozitia utilizatorilor. Autoritatea a alocat, de asemenea, numere de forma 118 (xyz) altor 11 furnizori, care ar putea sa ofere servicii de informatii privind abonatii in maxim un an de la alocare", se mai arata in comunicatul ANCOM.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online