Ce trucuri folosesc candidatii pentru a atrage atentia angajatorilor
Data publicarii: 11-06-2009 | HR/CariereConditiile din ce in ce mai dificile de pe piata muncii ii determina pe cei aflati in cautarea unui loc de munca sa-si diversifice tehnicile si modalitatile prin care atrag atentia angajatorilor asupra lor, potrivit unui studiu al site-ului de recrutari online CareerBuilder.com.
O cincime dintre managerii de resurse umane au raportat cresterea numarului de tactici neconventionale folosite de candidati in primele cinci luni ale anului, sensibil mai mult decat in perioada similara a anul trecut, cand procentul era de doar 12%.
Confruntati cu cea mai mare rata a somajului din ultimul sfert de secol, angajatii americani recurg la trucuri nemaintalnite pana acum, mai frecvente fiind: raspandirea de CV-uri in marile intersectii, spalarea masinilor in parcarile companiilor, vanarea directorilor pe holurile sau in receptiile firmelor si solicitarea unui interviu, expedierea de prajituri in forma de carte de vizita cu poza candidatului.
O tehnica ceva mai elaborata raportata de CareerBuilder consta in folosirea aceleiasi frizerii la care merge directorul companiei vizate pentru a afla amanunte despre personalitatea si obisnuintele sefului.
Cea mai neobisnuita practica a fost atasarea la CV a unui pantof, insotit de mesajul "o cale de a-mi pune picorul in pragul Dvs".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online