Raiffeisen Bank a incheiat primul semestru cu un profit de 21 de milioane euro
Data publicarii: 10-08-2006
Rezultatele financiare inregistrate la sase luni de Raiffeisen Bank sunt bune. Ele au fost influentate de schimbarile la nivelul retelei de unitati pe care le-am implementat la inceputul acestui an o specializare a retelei pe segmentele de corporate si de retail. Avem o evolutie buna a activelor tinand cont ca 2006 este anul in care foarte multe credite de consum acordate in 2003 si 2004 ajung la scadenta. Am inlocuit acest portofoliu de credite pe termen scurt, crescand ponderea creditelor acordate pe termen mediu si lung. Aceasta orientare este in deplina concordanta cu strategia noastra de a avea relatii pe termen lung cu clientii nostri a spus Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.
In totalul activelor bancii, creditele acordate clientilor au ajuns la 1.558 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de aceeasi perioada a anului 2005. in acelasi timp, depozitele clientilor au crescut cu 33%, atingand valoarea de 2.231 milioane euro.
Accent pe activitatea de vanzare in segmentul retail
In 2006, Raiffeisen Bank va deschide cel putin 40 de unitati noi, astfel incat la sfarsitul anului reteaua teritoriala a bancii sa ajunga la peste 255 de unitati. Se vor infiinta mai ales unitati specializate, dedicate cu precadere clientilor persoane fizice si IMM. Raiffeisen Bank ofera solutii complete de produse si servicii pentru clientii IMM, precum si consiliere in domeniu - peste 300 de persoane dedicate segmentului IMM in unitatile bancii. In martie 2006 a fost inaugurat in Bucuresti primul centru destinat exclusiv acordarii creditelor imobiliare Casa Ta. Raiffeisen Bank a lansat in prima parte a acestui an Raiffeisen Online, serviciul de internet banking pentru persoane fizice, care permite clientilor un acces mult mai rapid si mai comod la conturile sale.
Activitatea de corporate s-a dezvoltat pe baza colaborarii cu parteneri puternici
Activitatea de corporate s-a dezvoltat prin colaborarea cu parteneri puternici din sectoarele petrol si energie, industrie grea sau distributie de bunuri de larg consum. Raiffeisen Bank si-a extins implicarea si in sectorul imobiliar prin participarea in calitate de banca finantatoare a unor mari proiecte imobiliare. Forta de vanzare a fost reorganizata in asa fel incat sa raspunda cat mai bine cerintelor clientilor. De asemenea, Raiffeisen Bank si Grupul de Economie Aplicata (GEA) organizeaza o serie de conferinte cu tema: Afaceri romanesti-in context european cu scopul de a sprijini mediul de afaceri in contextul aderarii la Uniunea Europeana. Astfel de forumuri de afaceri au fost sau vor fi organizate in 8 orase importante ale Romaniei.
In prezent, banca are peste 2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 125.000 IMM-uri) si peste 4.700 corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale de acces la produsele si serviciile bancii, oferindu-le posibilitatea de a alege cea mai convenabila metoda de a-si efectua tranzactiile: prin cele 235 de unitati sau prin serviciile Raiffeisen Direct (telefon banking), myBanking (mobile banking), Multicash (e-bank) si Raiffeisen Online (internet banking). Raiffeisen Bank detine o retea exinsa de ATM-uri si POS-uri: 800 de ATM-uri si 6.500 de POS-uri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI