Lenovo a prezentat propriul smartphone, cu care vrea sa concureze iPhone
Data publicarii: 17-09-2009 | IT&CGigantul informatic chinez Lenovo a prezentat, miercuri, varianta proprie de smartphone, intitulata OPhone, realizata in colaborare cu China Mobile, ce urmareste sa rivalizeze cu modelul iPhone al Apple, potrivit AFP.
"Speram ca OPhone sa ajunga sa detina cel putin jumatate din piata chineza pe partea de smartphone (telefoane mobile multimedia) in trei pana la cinci ani", a spus presedintele Institutului de cercetare al China Mobile, Huang Xiaoqing, in timpul unei ceremonii la Beijing.
OPhone va functiona cu un sistem de exploatare dezvoltat de China Mobile, care are aproape 498 milioane de abonati, si se va baza pe standardul chinez de generatia a treia TD-SCDMA.
Presedintele Lenovo Mobile, Lu Yan, a explicat ca fiecare telefon va avea un cost de productie de peste 200 dolari (137 euro), dar pretul de vanzare cu amanuntul va varia in functie de abonamentul detinut la China Mobile.
Lenovo spera sa inceapa vanzarile OPhone de luna viitoare pe piata cea mai importanta din lume pentru telefonia mobila, ce are peste 700 milioane de abonati.
China Unicom, care dispune de 141 milioane de abonati, a anuntat luna trecuta ca a incheiat un acord pe mai multi ani pentru comercializarea iPhone al Apple din ultimul trimestru al acestui an.
Saptamana trecuta, presedintele China Mobile, Wang Jianzhou, citat de Dow Jones Newswires, afirma ca este inca in negocieri cu Apple pentru comercializarea iPhone, subliniind ca acordul companiei americane cu China Unicom nu este exclusiv. Totusi, unul dintre principalele obstacole pe care Apple le va avea de depasit pentru a vinde in China tine de modificarea iPhone pentru a-l adapta standardului chinez TD-SCDMA.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online