Vanzarile magazinului IKEA au crescut cu 7%, la 377,9 mil. lei, in septembrie 2008-august 2009
Data publicarii: 17-09-2009 | AfaceriVanzarile totale ale magazinului IKEA din Bucuresti, inregistrate in perioada 1 septembrie 2008 - 31 august 2009, au fost de 377,9 milioane lei (TVA inclus), in crestere cu 7% fata de anul precedent, a comunicat, joi, retailerul.
Magazinul IKEA din Zona Comerciala Baneasa a vandut peste 13 milioane de produse si a fost vizitat de peste trei milioane de oameni in anul de catalog IKEA 2009, care a inceput pe 1 septembrie 2008 si s-a incheiat pe 31 august 2009.
"In primele sase luni din perioada de referinta am inregistrat o crestere in lei cu 20% fata de aceeasi perioada a anului precedent de catalog, in timp ce in ultimele sase luni, am avut o scadere cu 6%. Fluctuatiile cursului valutar, greu de controlat, ne afecteaza, intrucat majoritatea produselor din magazinul IKEA sunt importate", a declarat Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.
Aproximativ 60% din produsele vandute de magazinului IKEA de la 1 septembrie 2008 pana la 31 august 2009 au fost produse de mobilier. Restul de aproximativ 40% din vanzarile totale au fost decoratiuni si accesorii pentru casa.
Retailerul de mobilier IKEA activeaza pe piata din Romania din anul 2007 si are in prezent 500 de angajati pentru reprezentanta de la Bucuresti.
Marca IKEA a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, iar majuscule din denumirea companiei provin de la initialele numelui fondatorului, Ingvar Kamprad, numele fermei unde a crescut, Elmtaryd, si numele satului in care se gasea ferma, Agunnaryd. Magazinul din Romania este cel de-al 253-lea deschis in a 35-a tara.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI