Wizz Air va prelua pasagerii curselor JAT Airways din Budapesta si Timisoara
Data publicarii: 02-10-2009 | TurismCompania low-cost Wizz Air va prelua pasagerii curselor JAT Airways din Budapesta si Timisoara, deoarece operatorul aerian sarb a anuntat anularea zborurilor dinspre Serbia din cauza datoriilor catre o companie de mentenanta.
Compania aeriana sarba JAT Airways a anuntat ca toate avioanele au ramas la sol si au incetat sa lucreze din cauza unor facturi neplatite. JAT Airways a anulat 17 zboruri dinspre Serbia. Compania aeriana sarba de intretinere JAT Tehnika are de incasat de la JAT Airways suma de un milion de euro. Cele doua societati faceau parte din aceeasi companie, dar guvernul sarb le-a separat in speranta ca le va vinde.
De asemenea, JAT Airways se asteapta ca sa inregistreze la sfarsitul anului pierderi de 20-25 milioane euro.
Astfel, Wizz Air a anuntat alternative de rerutare a pasagerilor afectati de intreruperea operatiunilor transportatorului sarb JAT Airways, de pe aeroportul din Belgrad. Pasagerii JAT pot utiliza cursele Wizz Air din Budapesta sau din Timisoara.
Compania ofera un tarif special de 40 de Euro cu toate taxele incluse pasagerilor care detin bilete de calatorie JAT, valabile in perioada 1 octombrie 2009 - 27 martie 2010. Oferta este valabila in limita locurilor disponibile iar rezervarile vor trebui facute in perioada 1 - 8 octombrie.
"Industria transporturilor aeriene continua sa fie puternic afectata de criza economica, iar in sezonul de iarna se intrevad si alte victime. Acum, mai mult ca oricand este foarte important sa ne mentinem performantele financiare si sa oferim servicii de incredere. Wizz Air va continua sa ofere alternative pasagerilor liniilor aeriene aflate in dificultate", a declarat vicepresedintele Wizz Air, John Stephenson.
La check-in pasagerii sunt rugati sa prezinte atat biletul JAT cat si itinerariul Wizz Air. Taxe aditionale sunt aplicabile pentru serviciile optionale precum bagajele de cala, exces de bagaje, prioritate la imbarcare etc.
Wizz Air a transportat peste 7 milioane de pasageri in ultimele 12 luni. Flota companiei este compusa in prezent din 26 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 11 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia. Recent, Wizz Air a anuntat deschiderea celei de-a 12-a baze, in iulie 2010 in Wroclaw (Polonia).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI