Banca Carpatica a afisat un profit brut de 6 mil. lei pe primele 9 luni, in crestere de circa 4 ori
Data publicarii: 02-10-2009 | Finante-BanciBanca Comerciala Carpatica (BCC) a afisat in primele noua luni din 2009 un profit brut de circa 6 milioane lei, in crestere de 4 ori fata de rezultatul obtinut in intervalul similar al anului trecut, arata datele preliminare prezentate de banca.
Astfel, pentru perioada ianuarie-septembrie 2008, BCC a afisat un profit brut de 1,48 milioane lei (0,407 milioane euro). In primele noua luni ale acestui an, provizioanele bancii au crescut cu 9,1 milioane lei, se mai precizeaza in comunicatul bancii.
Pe de alta parte, in primul semestru din 2009, profitul brut al bancii a fost de 8,32 milioane lei.
Totodata, pentru primele noua luni ale acestui an, profitul operational al bancii a fost de 15 milioane lei.
Potrivit unui anunt al bancii, Consiliul de administratie al BCC l-a numit pe Nicolae Surdu in functia de director general, in locul fostului sef, Nicolae Hoanta, aproband totodata o conducere dualista, prin directorat si consiliu de supraveghere.
Hotararile luate de administratorii bancii urmeaza sa fie validate de catre actionari in adunarea generala din 14 noiembrie.
Recent, Banca Comerciala Carpatica a incheiat o majorare de capital, in urma careia a reusit sa stranga 26,82 milioane lei, dupa ce actionarii au subscris 96% din titlurile nou emise in cadrul unei operatiuni necesare pentru asigurarea unei rezistente mai bune la socurile macroeconomice si sistemice
Astfel, noul capital social al bancii va fi de 228,076 milioane lei, impartit in 2,28 miliarde de actiuni, cu valoarea nominala de 0,10 lei.
Titlurile Bancii Comerciale Carpatica sunt listate la Bursa de Valori Bucuresti, sub simbolul BCC, iar banca are o valoare de piata de 213,33 milioane lei, aferenta cotatiei de 0,106 lei/actiune, stabilita la inchiderea sedintei bursiere de joi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial