Un magazin din Italia isi rasplateste clientii fideli cu un loc de munca
Data publicarii: 02-10-2009 | DiverseTigros, o retea de magazine alimentare din nordul Italiei a lansat o oferta mai putin obisnuita in conditii economice normale, dar binevenita in vremuri de criza, scrie Reuters.
Supermarketul da posibilitatea clientilor care cheltuiesc mai mult de 30 de euro sa participe la o loterie al carei premiu final consta in asigurarea unui loc de munca pentru un an. Dupa expirarea perioadei de depunere a biletelor in cutii special amenajate in interiorul magazinelor, vor fi anuntati 10 castigatori.
"Oricine cumpara produse in valoare de cel putin 30 de euro, are peste 18 ani, este cetatean italian si se afla in cautarea unui loc de munca este invitat sa participe. Tigro celebreaza 30 de ani de activitate si dorerste prin astfel de oferte sa-si fidelizeze si mai mult clientii", spune directorul magazinului, Fabio Prandini.
Conform acestuia, pana in prezent au fost depuse cateva zeci de mii de bilete, in Italia rata somajului atingand un nivel record in ultimii zece ani. In 2010, procentul somerilor ar putea ajunge la 9%, potrivit analistilor.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI