Pasagerii Lufthansa s-ar putea conecta la internet in timpul zborului de la jumatatea lui 2010
Data publicarii: 13-10-2009 | IT&CCompania aeriana germana Lufthansa, in colaborare cu Panasonic, a anuntat ca vrea sa revina cu serviciul de conexiune la internet in timpul zborurilor, FlyNet, pe care l-a abandonat in urma cu trei ani, si care ar putea deveni viabil de la jumatatea lui 2010, potrivit AFP.
In afara accesului la conexiunea de internet fara fir (WLAN), serviciul va mai permite pasagerilor sa trimita SMS-uri cu telefoanele mobile si sa transmita date prin intermediul telefoanelor smart, precum PDA, iPhone sau BlackBerry.
Lufthansa implementase intre mai 2004 si finalul lui 2006 un serviciu de internet de mare viteza, 69 de avioane ale companiei germane fiind echipate cu FlyNet, ceea ce-l facea transportatorul cel mai important care propunea acest serviciu, cu 30.000 de utilizatori in fiecare luna.
In 2006, Lufthansa, asociata atunci cu constructorul american Boeing, a decis sa renunte la aceasta activitate, care necesita foarte multe investitii si nu se dovedea prea rentabila.
O mare parte din flota de cursa lunga va fi dotata in primul an de implementare a FlyNet, urmand ca in urmatorii doi ani serviciul sa fie disponibil pentru intreaga flota, a spus presedintele consiliului director al Lufthansa, Wolfgang Mayrhuber, fara sa dea insa detalii despre valoarea investitiilor ce ar urma sa fie facute.
Cat priveste costurile pentru pasageri, Mayrhuber a spus ca acestea se vor alinia celor practicate in timpul colaborarii cu Boeing, respectiv 9,95 dolari pe ora de conexiune la internet.
La randul sau, directorul Panasonic Avionics Corp, Paul Margis, a spus ca parteneriatul cu Lufthansa este deocamdata exclusiv, insa a precizat ca este convins ca si alte companii vor urma exemplul Lufthansa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial