Un kilometru de autostrada ne costa, in medie, 8,5 mil. euro
Data publicarii: 02-11-2009 | Finante-BanciPretul mediu pe kilometru pentru autostrazile aflate in constructie se situeaza in medie la valoarea de 8,5 milioane euro, in functie de complexitatea proiectului, potrivit unui document al Ministerului Transporturilor semnat de ministrul Radu Berceanu. "Pretul mediu pe kilometru de autostrada variaza in functie de proiect, de relieful zonei in care este realizat, de numarul si complexitatea lucrarilor de arta. Preturile medii pentru autostrazile aflate in constructie variaza intre 3,5 si 8,5 milioane euro", se arata in documentul citat de Mediafax.
In prezent, se afla in faza de constructie autostrazile Bucuresti-Ploiesti (sectoarele Bucuresti-Moara Vlasiei si Moara Vlasiei-Ploiesti), Transilvania (tronsoanele Campia Turzii-Gilau si Suplacu de Barcau-Bors), Bucuresti-Constanta (sectoarele Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Constanta) si Arad-Timisoara. In acest an ar trebui sa fie dati in folosinta 42 de kilometri din autostrada Transilvania, pe tronsonul Campia Turzii-Gilau. Totodata, ar trebuie sa fie asfaltati 30 de kilometri din autostrada Bucuresti-Ploiesti, care are o lungime totala de 62 de kilometri.
In luna aprilie, Berceanu declara ca pe acest tronson nu se va circula in acest an, intrucat sectorul se afla intre doua poduri, a caror constructie va fi finalizata ulterior. In document se mai arata ca, in 2010, vor fi realizate "prioritar" lucrarile la autostrazile Bucuresti-Ploiesti si Transilvania. Astfel, Ministerul Transporturilor estimeaza ca vor fi dati in folosinta 42 de kilometri din autostrada Bucuresti-Ploiesti in iulie 2010 si alti 13 kilometri in decembrie 2010. Tot in cursul anului viitor vor fi finalizate lucrarile pentru cele doua tronsoane ale autostrazii Transilvania, in lungime totala de 118 kilometri.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiză EY - Cristian Cârstoiu: Vehiculele electrice continuă să se îndrepte spre dominația vânzărilor
- Studiu EY: Majoritatea directorilor generali se tem că recesiunea va fi mai gravă decât criza financiară - comunicat de presă
- Schneider Electric îl numește pe Marc Garner în funcția de Senior Vice President al diviziei Secure Power în Europa
- Sondaj Storia.ro: Proprietarii si cumparatorii din Romania fac un sumar al pietei imobiliare din 2022
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă