Raiffeisen Bank lanseaza o noua brosura in cadrul programului de informare ABCdar bancar
Data publicarii: 02-11-2009 | Finante-BanciRaiffeisen Bank lanseaza a doua brosura a programului de informare publica "ABCdar bancar" - "Asigurarea de viata, pe scurt", disponibila pe site-ul bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "ABCdar bancar" este un ghid pe intelesul tuturor al termenilor, produselor si serviciilor bancare, cu aplicatii practice in viata de zi cu zi.
"Una dintre responsabilitatile noastre importante, ca bancheri, este sa oferim publicului cat mai multe instrumente si informatii utile pentru o administrare corecta a bugetului personal si al familiei. Programul "ABCdar bancar" este dedicat in primul rand celor aproape 2 milioane de clienti persoane fizice, dar speram sa fie de folos oricarei persoane. Produsele bancare par uneori dificil de inteles, unele sunt mai putin cunoscute, noi credem insa ca sunt niste solutii pentru ca fiecare sa-si poata realiza obiectivele", a spus Steven van Groningen, presedintele Raiffeisen Bank.
"Brosura este dedicata clientilor Raiffeisen Bank care au luat un credit sau planuiesc sa contracteze unul, care au un card de credit sau care folosesc facilitatea de descoperire de cont. Scopul ei este sa descrie tipurile de asigurari care pot fi asociate diferitelor produse bancare si evenimentele ce pot fi asigurate, cum ar fi somajul, decesul sau invaliditatea", explica Mihai Rauta, director consumer risk Raiffeisen Bank.
Prima brosura din seria "ABCdar bancar", intitulata "Cum sa-ti tii ratele sub control, este un ghid pentru gestionarea finantelor personale, continand si instrumente simple de evidenta a bugetului si de analiza a situatiei financiare. De asemenea, explica pe scurt consecintele intarzierii la plata ratelor unui credit, pasii de urmat in relatia cu banca in cazul in care apare o astfel de problema, dar si cateva metode de redresare disponibile clientilor care au probleme de replata.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online