Scolile de soferi raman fara clienti
Data publicarii: 03-11-2009 | AutoCriza i-a facut pe clientii scolilor de soferi sa se gandeasca de doua ori inainte de a se inscrie la cursuri, chiar daca instructorii au afisat preturi mai mici comparativ cu anii trecuti. Astfel, numarul cursantilor a scazut cu aproape 65% anul acesta, fata de 2008.
De asemenea, numarul inmatricularilor de masini noi s-a comprimat cu 70% in intervalul ianuarie-septembrie 2009, fata de perioada similara din 2008. Daca anul trecut peste 26.000 de masini noi au fost inscrise in circulatie, in primele noua luni ale acestui an numarul acestora s-a redus la 6.780 de unitati.
Pentru categoria B, tarifele practicate de scolile de soferi variaza in jurul a 650-700 de lei. Primvicepresedintele Federatiei National Patronale a Formatorilor din Transportul Rutier din Romania (FNPFTRR), Constantin Cojocaru, a explicat pentru evz.ro ca acestea sunt preturi de dumping, adica nu acopera costurile pe care le suporta administratorii scolilor.
"Ofertele nu au in spate o sustinere didactica. Numai cheltuielile cu combustibilul se ridica la peste 250 de lei. Pretul corect este de minimum 1.200 de lei", spune Constantin Cojocaru. In plus, salariile platite instructorilor sunt direct proportionale cu incasarile, mai spune acesta.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere