BCR a dat bonusuri de 1,55 milioane lei pentru platile cu carduri in perioada 1 iunie-30 septembrie
Data publicarii: 03-11-2009 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a acordat un bonus total de circa 1,55 milioane lei clientilor care au facut folosit cardurile emise de banca la plata cu cardul la comercianti in tara si in strainatate sau pe internet in perioada 1 iunie-30 septembrie 2009, arata un comunicat trimis marti de BCR.
De asemenea, ponderea tranzactiilor efectuate cu cardurile BCR la aparatele pentru plata cu cardul la comercianti (POS) a crescut in septembrie 2009 fata de luna similara a anului trecut cu 6 puncte procentuale, la 24% din totalul tranzactiilor efectuate cu cardul, a mai anuntat banca.
"Aceasta crestere a fost influentata puternic de programul special de loialitate desfasurat de noi, in pofida contextului economic dificil. Programul de loialitate i-a determinat pe utilizatorii de carduri sa renunte la numerarul de la ATM-uri, ceea ce a generat o scadere a ponderii tranzactiilor la ATM de la 82% in 2008 la 76% in 2009. Oamenii incep sa inteleaga avantajele si beneficiile platilor direct cu cardul", a declarat directorul directiei de carduri din BCR, Igor Zganjer.
Bonusul acordat pentru cardurile de debit a crescut cu 16% comparativ cu perioada 12 februarie - 31 mai 2009, iar pentru cardurile de credit, bonusul acordat a crescut cu 8,4% pentru aceeasi perioada.
BCR, parte a grupului Erste, emite 25 tipuri de carduri de credit si de debit si are o retea nationala de aproape 2.100 de bancomate (ATM) si circa 16.500 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu cardul (POS). La 30 septembrie 2009, banca avea circa 2,5 milioane de carduri valide.
BCR gestiona active de peste 66,5 miliarde lei (16,75 miliarde euro) la sfarsitul lui septembrie 2009 si are, in prezent, o retea de 657 de unitati de retail (pentru populatie si microintreprinderi) si 50 de centre de afaceri dedicate IMM-urilor si companiilor mari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial