Banca Carpatica a afisat pierderi in T3, dar in primele 9 luni a avut un profit de 5,85 milioane lei
Data publicarii: 10-11-2009 | Finante-BanciBanca Comerciala Carpatica a afisat, in primele noua luni, un profit net de 5,85 milioane lei, in crestere de circa 4 ori fata de perioada similara din 2008, insa in scadere fata de rezultatul afisat pentru primul semestru din 2009, de 8,3 milioane lei, a anuntat banca.
Erodarea castigurilor a fost determinata de cresterea provizioanelor bancii, care s-au plasat la 8,55 milioane lei la 30 septembrie 2009.
In primele noua luni ale anului trecut, Carpatica inregistrase un profit net de 1,48 milioane lei. Profitul brut a evoluat similar, ajungand la 5,87 milioane lei in intervalul ianuarie-septembrie 2009, fata de 1,48 milioane lei in perioada similara din 2008.
Cu toate acestea, rezultatul pentru primele 9 luni este cu 2,45 milioane lei sub castigul net afisat de banca in semestrul I, de 8,3 milioane lei, ceea ce inseamna ca banca a inregistrat pierderi in intervalul iulie-septembrie 2009.
Activele bancii au ajuns la 3,27 miliarde lei la finalul lui septembrie 2009, in crestere cu 43,2% fata de volumul de la 31 decembrie 2008, de 2,3 miliarde lei.
Creantele asupra clientelei (imprumuturile) au scazut in acelasi interval cu 2,7%, la 1,3 miliarde lei, de la 1,336 miliarde lei la sfarsitul anului 2008.
Totodata, datoriile privind clientela au crescut cu 24,5%, pana la 2,24 miliarde lei la 30 septembrie 2009, de la 1,8 miliarde lei la finalul anului trecut.
BCC a atins un nivel al solvabilitatii de 13,37%, depasind semnificativ limita reglementata de 8% si pe cea solicitata de banca centrala, de 10%.
Capitalul propriu al BCC se plaseaza la 271 milioane lei. Numarul clientilor a crescut cu 7% fata de finele anului 2008.
Titlurile Bancii Comerciale Carpatica sunt listate la Bursa de Valori din Bucuresti. Banca are o capitalizare de 209,3 milioane lei, aferenta cotatiei de 0,1040 lei/actiune, stabilita la inchiderea sedintei de luni.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online