Serviciul 118800 poate fi apelat doar din retele Romtelecom, Orange, Vodafone si UPC
Data publicarii: 17-11-2009 | ActualitateNumarul universal pentru informatii telefonice poate fi accesat, la doua saptamani de la lansarea sa oficiala, numai din retele Romtelecom, Orange, Vodafone si UPC, purtandu-se discutii cu reprezentantii Cosmote, Zapp, RCS & RDS.
"Numarul universal pentru informatii telefonice este taxat de catre reteaua din care s-a facut apelul. Astfel, in reteaua Romtelecom costul este de 0,71 euro/minut (TVA inclus), in UPC - 1,19 lei/apel + 1,11 lei/minut (TVA inclus). In reteaua Vodafone se va plati 1,36 euro/apel + 0,30 euro/minut (TVA inclus), iar in reteaua Orange 0,36 euro/apel + 0,45 euro/minut (TVA inclus), a declarat marti directorul general al InfoClick, furnizorul serviciului universal al abonatilor de telefonie, Kostas Papadopoulos.
Conform lui Papadopoulos, de la lansarea serviciului 118800, la 31 octombrie, au fost inregistrate un numar de 30.000 de apeluri. Comparativ, in Grecia, compania Newsphone, care administreaza serviciul Universal si actionar minoritar al InfoClick, inregistreazp 40 milioane apeluri pe an.
Directorul general al InfoClick a declarat ca mentenanta serviciului este asigurata de compania sa, care in prezent opereaza si un call center cu 50 de angajati. Acesta a mai spus ca, potrivit ofertei facute pentru castigarea licitatiei, InfoClick va investi in dezvoltarea serviciului 10 milioane euro, in urmatorii cinci ani.
Baza de date operata de InfoClick contine trei milioane de numere de telefon, din toate retelele, fixe si mobile, printre care se numara si numere de pe cartele preplatite.
"Cetatenii isi pot verifica in orice moment datele din registrul complet al abonatilor de telefonie, pot solicita rectificare, eliminarea sau introducerea datelor lor de contact in registrul abonatilor, in mod gratuit. Sfatuiesc toti utilizatorii retelelor de telefonie fixe sau mobile, abonati sau utilizatori de cartele preplatite, sa isi intrebe furnizorul despre acest registru si despre situatia lor. Numai cei care isi dau acordul sunt trecuti in acest registru", a declarat presedintele Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglemetare in Comunicatii (ANCOM), Catalin Marinescu.
Compania InfoClick, in asociere cu Newsphone Hellas SA Atena Grecia Sucursala Bucuresti, a castigat licitatia pentru a deveni furnizor universal pentru punerea la dispozitia utilizatorilor a unui serviciu de informatii privind abonatii si a unui registru al abonatilor.
Oferte au mai fost depuse de companiile Mediasat SA, pentru licitatia privind registrul abonatilor si pentru serviciul de informatii privind abonatii, si compania SC Borg Design SRL, pentru registrul abonatilor.
Ofertele InfoClick au fost declarate castigatoare, cu un punctaj de 94,06 puncte din 100 posibile pentru registrul abonatilor si un punctaj maxim pentru serviciul de informatii privind abonatii.
InfoClick este desemnat furnizor de serviciu universal pe o perioada de doi ani de la momentul punerii la dispozitia utilizatorilor finali, pentru prima data, a registrului abonatilor si a serviciului de informatii privind abonatii.
Conform ANCOM, compania desemnata furnizor de serviciu universal are obligatia de a realiza si administra baza de date completa, care sa includa numerele de telefon si de fax si anumite date de identificare ale abonatilor serviciilor de telefonie destinate publicului din Romania (inclusiv utilizatorii de cartele preplatite) care accepta acest lucru.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: O noua incercare de fiscalizare a bacsisurilor – cum va functiona de data aceasta?
- Opinie Reff & Asociatii | Deloitte Legal: Noile reguli in materia controalelor fiscale – o schimbare de perspectiva
- Studiu EY: Lipsa de reacție la creșterea costului vieții este un risc major pentru industria telecom
- Studiu EY - Laura Vrînceanu, Senior Manager, Schimbări climatice și sustenabilitate - Companiile și investitorii sunt în dezacord în privința eforturilor de sustenabilitate
- Studiu EY - Georgiana Iancu, Partener: În 2022 românii au cheltuit mai puţin pe produse alimentare și au redus din economii și investiții - comunicat de presă
- EY România - Importurile de materii prime pentru producția sau repararea de aeronave pot fi scutite de taxe vamale în procedură vamală simplificată - punct de vedere
- Opinie Deloitte: Companiile din industria auto, intre provocarile externe si noile sisteme de raportare fiscala?
- eJobs: Care au fost cele mai căutate profiluri de candidați în 2022
- Undelucram.ro, cea mai mare comunitate pentru angajați din România, vizează 400.000 de euro pe SeedBlink pentru a continua extinderea regională și dezvoltarea tehnologiei AI
- Aspecte practice cu privire la redirecționarea impozitului pe profit sau al microintreprinderilor
- EY România - Iulia Bratu, Partener - Piața globală a IPO-urilor a trecut de la recorduri, la o scădere drastică - comunicat de presă
- Studiu Deloitte: cheltuielile de sarbatori se mentin, in acest sezon, la nivelul de anul trecut, chiar daca 73% dintre cumparatori se asteapta la scumpiri, iar 37% au o situatie financiara mai precara
- Studiu Deloitte: companiile din majoritatea sectoarelor directioneaza mai mult de jumatate din bugetul de marketing catre activitati din mediul digital
- Bringo, cel mai nou chirias al cladirii Eminescu Offices dezvoltat de Akcent Development
- EY România: Indemnizațiile membrilor CA, directorilor și administratorilor impozitate ca salarii ori ca activitate cu TVA? - punct de vedere