Qazana, cel mai controversat model al Nissan, intra in productia de serie
Data publicarii: 27-11-2009 | AutoQazana, concept prezentat in urma cu cateva luni in cadrul Salonului Auto de la Geneva, va fi produs in serie incepand cu 2010, japonezii de la Nissan marcand in acest fel debutul unei noi era in ce priveste designul masinilor.
Conform unor surse din interiorul companiei, Nissan isi doreste desenarea unor masini "mai atractive si cu o incarcatura emotionala mai mare", iar proportiile si trasaturile exagerate ale Qazana par sa se incadreze perfect in noua linie.
In pofida design-ului neobisnuit, producatorul nu il considera o afacere riscanta. Nissan a facut un studiu de piata inainte de a decide trimiterea modelului in productie si a constatat un raspuns pozitiv din partea consumatorilor.
Qazana va fi construit pe aceeasi platforma ca si Note, comenzile urmand sa fie preluate de fabrica Sunderland din Marea Britanie, unde sunt produse in prezent modelele Micra. Masina are o lungime de 4,06 m, un ampatament de 2,53 m si o inaltime mica - doar 1,57 m.

George Trifu
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial