Skoda pregateste lansarea unui model ieftin care sa concureze cu Dacia Logan
Data publicarii: 03-12-2009 | AutoSkoda, marca ceheasca a grupului Volkswagen, vrea sa produca un model de autoturism ieftin, de talie medie, si un autoturism de talie mica, pentru a concura pe piata autoturismelor low cost, dominata in prezent de modelul Dacia Logan, relateaza Les Echos.
Oferta de autoturisme low cost, initiata de Renault prin modelul Dacia Logan, reprezinta un motiv de ingrijorare pentru alti constructori. Chiar si Skoda, orientata initial pe un bun raport calitate-pret, spre productia de berline mari, bine echipate, incepe sa ia in considerare o revenire la produsele de baza, mai putin scumpe.
Una dintre prioritatile grupului este un autoturism "ce va intra pe segmentul A", pe care sunt prezente modelele Renault Megane si Citroen C4, care va fi poozitionat intre modelul Fabia si berlina Octavia, modelul urmand sa fie disponibil la un pret scazut.
Echipele Renault si Dacia mai au timp la dispozitie, in contextul in care autoturismul va fi produs abia de la inceputul lui 2012. Totusi, pretul modelului Skoda va fi de 10.000-12.000 euro, superior pretului Logan, de 7.600 euro in Franta, in contextul in care costurile de productie din Cehia sunt mai mari decat cele din Romania. Skoda a dat, insa, de inteles ca "nu vrea sa faca niciun compromis in ceea ce priveste echipamentele de secutitate".
Un alt proiect aflat in studiu este un model de oras de talie mica, ce va concura cu modele precum Renault Clio sau Peugeot 107.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025