Inmatricularile Dacia in Franta au crescut de peste doua ori si in februarie, la 7.720 unitati
Data publicarii: 02-03-2010 | AutoInmatricularile de autoturisme si vehicule comerciale usoare noi Dacia au crescut de 2,2 ori in a doua luna a acestui an, pana la 7.720 unitati, comparativ cu nivelul din luna februarie a anului precedent, a anuntat Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In februarie 2010, Dacia a ajuns la o cota de piata de 3,7% pe segmentul autoturismelor si vehicule comerciale usoare, in Franta, dupa volumul vanzarilor, comparativ cu 1,9% in a doua luna a anului trecut.
Din numarul total de masini noi Dacia inmatriculate in februarie 2010, 7.199 au fost autoturisme (cota de piata de 4%), in crestere cu 114% fata de februarie 2009. Datele sunt ajustate fata de variatiile sezoniere.
In februarie 2009 fusesera inmatriculate in Franta 3.541 de autovehicule noi Dacia, din care 3.364 autoturisme.
La nivelul intregii piete din Franta, inmatricularile totale au insumat 210.902 unitati (autoturisme si autovehicule comerciale usoare) in februarie, in crestere cu 14,7% fata de a doua luna a anului anterior. Dintre acestea, 179.926 au fost autoturisme, in crestere cu 17,8%.
Este a zecea luna la rand de crestere a vanzarilor de masini noi in Franta, tara in care statul acorda in continuare prime de casare. Din 1 ianuarie 2010, prima de casare platita de statul francez la cumpararea unei masini noi a scazut la 700 euro, de la 1.000 euro in 2009, insa Renault a anuntat ca va compensa integral scaderea primei de casare in primele doua luni ale anului.
In 2009, producatorul auto roman controlat de Renault a inregistrat cea mai spectaculoasa crestere a vanzarilor pe piata franceza, de 51,3%, pana 65.956 unitati. Potrivit anchetei anuale a UFC-Que Choisir, publicata in editia de ianuarie, automobilele Dacia au urcat pentru prima data pe locul al treilea in clasamentul celor mai fiabile masini in randul automobilistilor francezi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online