Mercury Research: 26% dintre utilizatorii de internet din orase au folosit internet banking
Data publicarii: 09-04-2010 | IT&CPeste un sfert dintre utilizatorii de internet cu varste intre 18 si 64 de ani din mediul urban au folosit serviciul de internet banking, cei mai multi dintre acestia fiind barbati, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research la finalul anului trecut.
"Studiul Mercury Research realizat online si reprezentativ pentru utilizatorii de internet din mediul urban arata ca 26% dintre acestia foloseau la sfarsitul anului trecut serviciul de internet banking. Ponderea utilizatorilor este mai mare in randul barbatilor, aproape o treime (31%) dintre barbatii internauti folosesc acest serviciu comparativ cu 22% dintre femei", se arata in comunicat.
Printre criteriile in alegerea acestui serviciu se numara siguranta operatiunilor, 83% dintre internautii care folosesc internet banking mentionand acest atribut, precum si usurinta de utilizare (72%), posibilitatea de a efectua toate tipurile de plati (68%), comisioanele de tranzactionare (27%), posibilitatea de a face schimb valutar (19%), comisionul de administrare (17%).
In plus, unul din zece internauti care au internet banking considera drept criteriu important posibilitatea de a face si desfiinta depozite.
Dintre internautii care nu folosesc internet banking, 30% au declarat ca doresc saa apeleze la acest serviciu in viitor, se mai arata in studiu.
Mercury Research a luat in calcul un esantion format din 301 de respondenti utilizatori de internet, iar datele au fost culese intre 3 si 18 noiembrie 2009. Eroarea de esantionare este de plus sau minus 5,6%. Mercury Research este o companie independenta de cercetare a pietei, prezenta in Romania din 1992.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online