Cum se lupta Carrefour Market cu Mega Image pentru clienti: ce supermarket vinde mai ieftin?
Data publicarii: 26-05-2010 | AfaceriPreturile cu care Carrefour Market a intrat pe piata din Capitala arata ca francezii pariaza pe o masa mai mare de consumatori decat Mega Image, cel mai extins lant de supermarketuri din oras.
Trecand peste reclamele care promit "cele mai mici preturi" pe panourile stradale sau in cataloagele retelelor de magazine distribuite prin posta, razboiul care se da la raft intre Carrefour Market - cel mai nou supermarket din Bucuresti - si Mega Image, liderul pietei de profil, arata ca cele doua lanturi de retail vad diferit comertul de proximitate.
Francezii au atacat piata supermarketurilor din Capitala cu preturi cu circa 10% mai mici la produsele de baza fata de principalul lor competitor, arata datele centralizate de ZF pe baza preturilor afisate la raft. Belgienii de la Mega Image isi iau revansa insa cu oferta de produse mai speciale, care in medie se situeaza la un nivel de pret cu 3% sub cel al Carrefour Market.
Integral in Ziarul Financiar
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial